als het dezelfde is die ik ook heb, staan er veel trailers op van opkomende games, zoals halo 2 en DOAXV, maar ook 2 trailers van films, bond en the hulk.. ook nog een 4tal clips.. maar weet niet of dat deze dvd is hoor..
sjeeeeeees...man! welke spellen staan er nou op die cd! is het een schijfje die je alleen in de xbox kan draaien?, of is het een dvd die je in alle dvd spelers kan afdraaien! hopelijk is het nu duidelijker! nou?........:{
Waarschijnlijk is er niemand die dit al weet... Niemand heeft immers al de PU, het zal dus een verrassing zijn...
als het is wat ik denk dat het is, wat het waarschijnlijk ook is.. dan.. is het een dvdtje die in de gewonen dvd-speler ook kan.
k kreeg net de pu binnen en daar zat egt een vet dvdtje bij waar de xbox allemaal word gepromoot, zooi gamefilmpjes enne volgens mij gaat ut met de marketing eindelijk de goede kant op!!! hij weet het zowiezoPost van thread starter
ja shriko klopt het is the difference... we hebben promo materiaal op het werk liggen... die shit zit bij de pu en bij de nieuwe single van sita :r maar ja.... staan gewoon demo videos op van xbox games enzo.... gewoon voor in een normale dvd speler... dus gewoon een DVD-Video....
Klopt idd.. Als het die is staat het volgende er op... Trailers: Ninja Gaiden Mechassault Blinx Toa Feng Splinter Cell Sega GT2002 Dead or Alive Extreme Volleyball. En nog wat games.. Wel bekende trailers.. Maar ziet er zeer cool uit op breedbeeld.. Films: The Hulk en James Bond idd.. Dan ook nog zwaar coole promo materiaal.. Over hun nieuwe reclame campagne See more, Hear more, Feel more... Wat filmpjes over het geluid.. En Xbox Live,, Daanaast staan er ook zwaar coole muziek nummers op.. (Geen Sita zover ik weet..) Maar is leuk dvd'tje.. Maar geen speelbare demo's! Je moet DVD remote hebben of een dvd speler... Dat is enigste wat ik er van weet..
En nog een interview met Peter Molineux, waarom hij voor de Xbox heeft gekozen, en daarna nog een trailer van Fable.
Het is inderdaad promomateriaal van Ms, maar wel exclu bij de PU. Het geeft je gewoon een geod beeld van hetgeen er uitgaat komen op de doos van Bill. verder ook nog colle soundtracks. Draait op alles wat DVD verdraagt. Dus ook op je PS 2 En maandag weer kijken naar GK, XO2, Splintercell, Racing Evoluzione en Unreal Championship. verdere uitleg overbodig. En haat je ons gelul, zet het geluid uit. JJ
Kijk ik op een PU hoompees, en wat ziet ik? Als je nu een abbo neemt ken je een geem voor de pees2 krijgen. Dat noem ik nou gelul. Ikke (niet Ikke, maar ikke, dus) dus me spiekers uitgezet, maar 'tis nog steedz even groot gelul. Eigenlijk moet je nu effe vlot met een flitzende Xbox aanbieding voor nieuwe abbo's komen, vind je niet? Ik wacht nog wel effe af voordat ik een abbo neem.