Doe er maar Unreal Championship bij. Stuur me een emailtje als je zover bent, dan schrijf ik me gelijk in.
Het is zeker een lekker geil nummer. Splinter Cell, Tony 4, XO2 (vond ik iets te kort) 2 posters, en die DVD (die roeleert echt)
zeker een goed nummer, jammer dat media expresse langzaam is bedoel je dat van die posers of van het welkomscadeau?
Nou ik heb de PU binnen en het is de DVD de difference.En in de PU zelf staat: fifa 2003(revieuw),splinter cell(revieuw) ,tony hawk 4(revieuw is de cover),star fox adventures(revieuw),MM3(previeuw),Xo2 event,4 posters(2 op ieder vel)!,James bond:nightfire(revieuw),UT 2003(revieuw),GTA vice city(revieuw),lord of the rings:The fellowship of the ring(revieuw),hoop goodies bij abbonement en nog een hele hoop meer,in de winkle ook maar voor 3.10(ben zelf abbo )
Vette PU k heb em net gehaald , als dat doorgaat van een Xbox aanbieding wordt ik ook weer lid. (opgezegd omdat ik geen baantje meer had maar dat is nu verleden tijd)
Dit moet gewoon mijn geluksdag zijn, nieuwe auto vandaag, m'n xbox is teruggekomen en werkt weer lekker en ik had m'n PU abo opgezegd en ik krijg hem nog binnen. Dus lekker daggie voor mij. Die DVD ziet er wel grappig uit, maar ik zometeen wel op m'n xbox.
vette dvd, de pr machine is op volle toeren. Alleen kon van sommige trailers de kwaliteit wel wat hoger
moet je bij more kijken daar staan ze fullscreen ik heb ook de dvd en de posters maar geen pu Ninja gaiden ziet er echt vet uit heb alleen niet echt op deze game gelet dacht dat ie niet vet was maar dat filmpje ziet er echt super uit
bij een poster op de ene kant star wars en de andere kant ook,en de andere GTA vice city en Age of Mythologie
Ik vind het een mooi dvdtje hoor , lekker veel fimpjes van spellen. ps, De PU kwam op vrijdag , jaja, het mag in de krant.
Het Xbox Live! promo filmpje maakte wel indruk op me, ook Fable zag er netjes uit, en uiteraard Halo 2... Eigenlijk ook Splinter Cel.... Eigenlijk alles gewoon Alleen het menu is wat irri, beetje onoverzichtelijk.
Dat vind ik een beetje verbazingwekkend. Ik heb weinig nieuws op de DVD gezien. Alle filmpjes zijn al enigszins oud nieuws (maar ik moet dan wel melden dat ik een Xbox UK Magazine abonnement heb). Het Live filmpje is het stokoude Darkmaster filmpje. De Blinx, Halo 2 en Techie demo's zijn ofwel hier op dit forum ofwel hier in de nieuws rubriek aangekondigd. Ook het Brute Force filmpje is niet nieuw. Dus valt het nieuws van die DVD wel mee (tegen, dus eigenlijk). Voor mij eigenlijk een reden om toch maar geen abbo te nemen, want ik heb kennelijk betere bronnen voor nieuws.