Mjah, ik kende de meeste filmpjes nog niet. Bovendien is dit nog altijd betere kwaliteit dan de QuickTime filmpjes die je op internet tegenkomt...
Dat was het zelfde wat ik tegen mijn vriendin zei. Het is inderdaad een stuk beter om de demo's op dvd kwaliteit met 5.1 geluid te zien, maar verder... Ach...
Nee, het is niet gratis want je moet er een blad voor kopen. Euh... Je koopt gewoon die DVD en dan krijg je het blad er gratis bij?
K vindt het wel vet op Halo2 en Brute Force op breedbeeld en op Dolby Digital te beluisteren.. vetjes toch?
Ja, die zitten bij het Official Xbox magazine, oftewel OXM, de nieuwe ligt vandaag in de winkel. Met een demo van Splinter Cell. Echt beter!
En het blad is ook meer de moeite waard. Ik heb de PU zitten lezen. Jaja, de redaktie heeft gevoel voor humor. Maar als je die opmerking elke pagina opnieuw tegenkomt word je er na vier pagina's wel melig van. Op een gegeven moment kijk je niet eens meer naar de plaatjes want er staan toch alleen maar melige opmerkingen onder. Ik vond het wel aardig om de PU eens een keertje te lezen (met name omdat ik de 'neutrale' inslag wel op prijs stel), maar dit blad is duidelijk niet voor mij. OXM UK vind ik tot nu toe nog steeds het beste blad (met inderdaad de beste demo's), maar de prijs is er dan ook naar...:{
Sorry als dit al gevraagd is (ik heb namelijk niet de hele tread gelezen), maar is dat schijfje alleen te lezen vanaf de xbox, of ook vanaf een gewone DVD-speler of een PS2. Zou vrij dom zijn van MS als dit alleen op de Xbox gedraaid kan worden, want die mensen hoeven natuurlijk niet overtuigd te worden om een xbox te kopen.
Dat dvd'tje is zwaar stoer zeker als je hear more doet en dan je geluid ff hard zetten op dolby digital 5.1 zet
Nou, ik vind het DVDtje zwaar overrated. Wel leuk, maar nauwelijks nieuws. Jaja, op DVD 5.1 is het beter dan in WMV of AVI op je PC, maar ach... Een aantal van die films had ik al op de OXM discs gezien. Ouwe hap, dus. PS: Pas je sig even aan, je zet 10 regels signature onder een oneliner. Staat zo stom...
leuk dvd'tje........kende wel al wat filmpjes maar goed tis toch wel cool schijfje k vind alleen het SC filmpje beetje tegenvallen (niet echt mooi terwijl ie dat wel in het echt is volgens mij) halo 2 filmpje ruled alleen jammer dat je nog geen actie te zien krijgt maarja je kan niet alles hebben