xbox eigenlijk sega !!??

Discussie in 'Algemeen' gestart door the riddler, 13 dec 2002.

1. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO * gooit de xbox het raam uit, ik heb een hekel aan sega

2. Nurt Cobain

Nurt Cobain the real RocknRolla

Leuk Bevonden:
    0
    Zo zijn er trouwens nog wel meer overeenkomsten met de Dreamcast, denk aan het 50/60Hz verhaal.....Ik heb twee theoriën waarom het verborgen gehouden kan zijn....
    1. De dreamcast was geflopt en als men zou denken dat de Xbox een verbeterde dreamcast was, wassie in feite bij voorbaat al geflopt....
    2. Microsoft is te trots, ze willen alles opkopen en overal boven staan. En dan niet met Sega aan hun zijde, maar alleen....
    Tja kheb geen idee, ik zeg ook maar 2 dingen die me een beetje aannemelijk lijken. Ik weet natuurlijk niet of het verhaal helemaal klopt, maarja who carez.....the Xbox is a great machine :D offie nu van microsoft, sega of whatever komt

3. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    probeer het eens.

4. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Het lijkt mij vet als Microsoft Sega zou opkopen en onder de naam van Sega consoles gaat bouwen.....
    Vooral in Japan zou dat veel verschil maken denk ik.

5. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In japan niet, daar had de xbox dan zeker weten veel meer verkocht

6. nnex

nnex just NNEXíng it,baby

Leuk Bevonden:
    0
    bullshit

hahahahaha
    wat een leuk verhaal, alleen jammer dat het zulke bullshit is.
    waarom zouden ze het niet gewoon openbaar maken??
    ok,ok...MS heeft de reputatie ideeen te jatten of op te kopen van anderen, maar dit gaat toch wel erg ver hoor.
    waarom zou microsoft samen willen gaan om de consolemarkt te domineren met een bedrijf zoals sega dat na de 16 bits megadrive geen succes meer heeft gehad in de hardweare op de consolemarkt??(zie de saturn en de dreamcast..damz..hoe bedoel je geflopt!!?? zelfde lot voor de kiddycube nu*hehe*)

nee,man..dit lijkt me echt heel sterk.
    zoals ik zeg..leuk verhaal, maar niet geloofwaardig.

---NNEX---

7. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    het lijkt me onzin.

Maar geloof wel dat de Xbox & Playstation nu de plekken van Sega & Nintendo compleet aan het over nemen zijn.

En om dan de Xbox met Sega te vergelijken vind ik zo'n gek idee nog niet.

Ten minste is voor mij de reden waarom ik nu een xbox heb nog steeds dezelfde als waarom ik ergens achter in m'n kast nog een Mega Drive heb staan.... Kick ass games. Want micsof heeft misschien nog minder games, maar wel de betere. Dat was vroeger met Sega net zo.

Deel Deze Pagina