Ik heb een Samsung volgens mij.. maar die kan wel het minst. Kheb hem wel gekocht toen de xbox net uitkwam met Xbox live erop
volgens mij is er zeg maar in dit lijstje minder bekent over de "samsung" drive (weet je zekr dat je dan een samsung hebt?) by the way bij een vriend van mij die een samsung heeft daar doen est veel dvd's het niet
Niet waar, de oude samsung leest alleen cd-r, en is (was) daarom zo populair. Heb er ondertussen al 2 kapot achter me liggen, en dvd's hebben ze (zowel de oude als de nieuwe) enorm veel moeite mee. (op originele na uiteraard)
Heeft iemand dan nog zo'n plaatje over hoe je cd schijf in je xbox eruit ziet? Want dat had ik een keer gezien en daar werd het uitgelegt wat 'wat' was. Dus dan had je zo'n rijtje van Thompson,Samsung en Philips
En in de nieuwe xboxen zitten deze 3 drives dus niet meer. Thomson helemaal niet meer dacht ik. Philips en Samsung hebben allebei een nieuwe. De philips leest het meest, niet de samsung (van de nieuwe drives!)
So? Hij vroeg toch om dit rijtje, dan geef ik hem dat. Niets mis mee dacht ik zo Het gaat dus ook om een oude xbox, dat gaf hij ookal aan in een eerdere post. Hij heeft geen flikker aan die andere drives
Er bestaat een zeker kans dat je xbox in de fik zal vliegen. Toch is dit bij niemand gebeurt die een DVD-R in zijn xbox heeft geduwd. Met andere woorden, het kan geen kwaad.
De nieuwe dvd+r's van philips werken niet icm met de thompson drive. Als iemand vindt van wel, leg dan ff uit hoe je ze hebt gebrand, want ik heb al alles geprobeerd met nero, en ze doen het nog steeds niet.