Nee jij hebt het over de bios, maar dat is niet wat ik bedoel, ik bedoel je zal toch echt een speler ala mediaspeler moeten hebben anders lukt het niet, de bios regelt dit soort zaken niet . zie "BLAAT BLATERDEBLAAT, hier stond dus een link naar NIET legale zaken".
hmmm ja okey, maar je moet eerst een andere bios hebben voordat je een media player er op kan gooien.
Ja dat klopt, ik moet hier nog even op wachten want heb nog 11maanden garantie, voordat ik hem ga upgraden. Alleen jammer dat iedereen het dan meteen heeft over illegale praktijken ik zie het toch echt anders, Xbox is gewoon een vette multimediamachine.
Ja dat hij cdr afspeelt is mij inmiddels wel duidelijk. Maar het ging mij om DVD-R of DVD+R of DVD-RW of DVD+RW Is er nu niemand die dat al eens geprobeerd heeft. groeten
cd-r draait ie voor zover ik weet niet.. cd-rw wel. als ie dvd's draait lijkt het me het meest logisch dat ie dan alleen dvd-rw en geen dvd-r leest.
cd-r draait ie voor zover ik weet niet.. cd-rw wel. als ie dvd's draait lijkt het me het meest logisch dat ie dan alleen dvd-rw en geen dvd-r leest.
ik post hierboven een plaatje van de cd-r's die die leest en nog ga je zeggen dat het niet zo is, damn, ben ik nou zo slim of (vul maar in).
gebrande dvd films op je xbox afspelen gisteren brande ik een dvdtje en die deed ik in men xbox en toen kwam ik tot de ontdekking dat ie em ook nog afspeelde ook. nog meer mensen ervaring mee??? ik weet dat het waarschijnlijk niet mag maar ik van het wel een beetje vaag!!
ligt er volgens mij net aan of het DVD -r / +r -rw/+rw is of zo, heel vaag. Moet je maar ff kijken op internet als je het zeker wilt weten. Maar je kan idd gekopieerde DVD's kijken.
Ja is zeker mogelijk maar er is al een thread hier over moet je ff kijken staat uitgelegd waarom heeft met je xboxdvd temaken sommige kunnen het niet
Waarom zou dit niet mogen??? Ervan uitgaande dat we het hier hebben over home made dvd's. Ik bedoel het zou toch belachelijk zijn als je je eigen foto's en/of video's niet op een DVD kan knallen om ze op je xbox te zien? Illegale films zijn toch illegaal, of je ze nou wel of niet op je doos af kan spelen...
Je moet rekening houden met 2 dingen. 1 - Het type dvd-drive dat er in de Xbox zit. Na een kleine modificatie aan de laserunit is de Philips drive instaat om alle type schijfjes te lezen. 2 - Het merk cd/dvd schijfje dat gebruikt wordt. Je kan een TDK cd/dvd branden die in de Thompson wel werkt , maar door de Samsung geweigerd wordt !! Er is een lijst op internet maar ook op XBW waar alle type cd's beschreven wordt.