HOE JE MEOT BRANDE als je een dvdtje wil brande voor je xbox brand ze dan op 1x speed, werkt altijd /Mod edit fardo
Ik kijk hier ook wel eens gekopieerde DVD's maar wat je inderdaad wel merkt dat de lens behoorlijk gevoelig is. That's Write DVD's gebruik ik. Maar hij pakt ze niet altijd perfect. DVDR-W werkt wel perfect
Met samsung kan je wel dvd+r en dvd-rw maar geen dvd-r lezen. Samsung leest wel alle cd-r (en cd-rw) die t in mijn Thompson nie doen. Bij mij geeft die ook veel vaker dirty disc error of loopt die gewoon vast
Samsung DVD speler in Xbox (picture by Jeroen Westen a.k.a. Jeruzame) Ik zal eens uitproberen of ik DVD+R's en DVD-RW's kan afspelen. Ik heb één DVD geprobeerd, maar die werd niet herkend. Ik weet echter niet wat voor DVD disc het was, maar waarschijnlijk dus DVD-R... @ Carlo T.: Kun je met de Samsung DVD lade wel of geen DVD+RW afspelen?
cool, jij heb een samsung die kan als de beste cd-r en rw lezen, en het lijkt me dat die ook gewoon alle dvd types kan lezen. die van mij in ieder geval wel.
Yep, I'm one of the few lucky ones Da's vreemd, want de Xbox gaf toch echt aan dat hij die DVD niet kon afspelen. Ik heb er echter nog maar ééntje uitgeprobeerd, wegens gebrek aan andere gekopieerde DVD's...
Ik heb wel degelijk een Xbox met een Samsung drive, gewoon gekocht op 1 mei jongstleden bij de Dixons.. En ik ben er heeeel blij mee
Ik heb ff een lijstje gemaakt met de drie DVD drives en wat voor discs ze zouden ondersteunen. Post s.v.p. je commentaar over dit lijstje (met argumentatie). Code: [b]Philips[/b] CD-R No CD-RW Yes DVD-R No DVD-RW No DVD+R No DVD+RW No [b]Thomson[/b] CD-R No CD-RW Yes DVD-R No DVD-RW No DVD+R No DVD+RW No [b]Samsung[/b] CD-R Yes CD-RW Yes DVD-R No DVD-RW Yes DVD+R Yes DVD+RW No
Philips CD-R No CD-RW Yes DVD-R No DVD-RW No DVD+R No DVD+RW No klopt niet, cdr doet het wel bij mij, allen die ik geprobeerd heb.
Ik heb ook een samsung, zat gewoon in het massive pack (neem aan dat het pure luck is... ) Maar ik had een gebrande dvd-r en die pakte hij niet, daarentegen pakte hij wel dvd-rw's....