Ik zeg niet dat RE mooier is als Halo...... Zoals al 10 koer verteld hier kan je dat ook simpelweg niet. Maar goed jullie vinden truucjes om de graphics mooier te maken dus lame en slap. Tja wat kan ik dan nog zeggen? Is eerder een pluspunt. Maar het blijven meningen allemaal, maar ik hoopte dat de meeste mensen toch nog zo objectief konden zijn door te zeggen dat Re gewoon een prachtige game is ( en geen slappe vernieuwing zoals Jaxecc. zegt). Is het zo moeilijk om spellen op andere consoles te waarderen?
Volgens mij vinden 'we' dat niet lame en slap. Ik vind het iig niet lame en slap maar ik zeg WEL dat het logisch is dat RE zoveel moois op je beeldscherm kan toveren DOOR die truukjes (en de beperkte ruimte die geladen wordt, en de lage activiteit etc)
Halo heeft igg veel meer bewegende objecten in een keer dan Re. Dus ik ben nu overtuigd dat ik Halo mooier vind dan RE. En ik ben echt geen fanboy, als iemand mij een ps2 of NGc aanbiedt zal ik zeggen oke en dan koop ik voor deze consoles wat gave games: Vice City, Tekken 4, Zelda, FFX en Starfox! Maar Xbox is en blijft mijn favoriet.
De eerste generatie games zal waarschijnlijk gewoon niet het maximale uit de xbox halen, dat komt (hopelijk) pas bij de 2e en 3e generatie games
nouja dat ik RE na 7 jaar niet leuk meer vind, is een mening dat die truukjes niets voorstellen is een feit.... En dat was trouwens de topic, dus zit nou is niet zo te zeuren, het ziet er trouwens toch naar uit dat RE deze kant opkomt....
Natuurlijk jongen.... Ik heb tot nu toe Re aan vele verschillende mensen getoond waarvan er 3 zelf een Xbox hebben. Al deze mensen waren het met me eens dat RE een zwaar mooi spel is. Dat jij dan slap lult dat het een feit (fock jou dit is een mening) is slaat echt nergens op. Die truucjes werken briljant, want mooier hadden ze Re niet KUNNEN maken. Maar goed ik verwacht geen wonderen en je zal het wel weer onzin vinden. Is immers kenmerk van mensen die alleen hun eigen dingen willen zien.
RE is een mooie game.. Zal het niet ontkennen... Maar jij liep er zo over te zeuren dat wij lopen te zeuren. Terwijl dat helemaal niet zo is. Maar ja.. RE is een mooie game.. En ik hoop voor jou dat ze hem nog mooier kunnen maken, want anders zit Nintendo nu al aan zijn limiet, dus let op je woorden. Als je Silent Hill 3 ziet, die ziet er in de filmpjes mooier uit dan RE. Maar of het ook daadwerkelijk mooier is, weten we pas als die game uit is. Maar het is een goed voorbeeld voor Nintendo om te laten zien dat de Cube meer kan dan de PS2, door een nog mooiere RE uit te brengen. Want dat zou geen probleem moeten worden dunkt mij. En daarnaast lijkt het mij erop dat jij zelf ook niet verder kijkt dan je neus lang is, aangezien je mensen valselijk loopt te beschuldigen (fanboys). En je loopt zelf dingen te ontkennen, want als ik het goed heb is dit wat jij hebt gezegd... Dus jij loopt hier om de feiten heen te draaien als je begrijpt wat ik bedoel.
precies! je zit jezelf constant tegen te spreken, "RE is zo mooi" bla bla bla ik hoop inderdaad niet dat dat de max van de cube is, dan hebben we volgend jaar al Nintendo op xbox, lol De meeste gamers hier kijken dwars door die pre-rendered backgrounds heen, proberen jou al 4 pagina's uit te leggen dat RE grafisch helemaal niet zoveel vraagt en iedereen snapt het ook. ( behalve jij en fragman dan) Weet je wat het is, het is gewoon allemaal een questie van mening, als jij RE ziet zeg je, woo VEt! beweegende bomen, stromend water schaduw effecten enz enz enz Ik zie, mooie photo met wat video erop geplakt, ja het mannetje is gedetaileerd, tof, komt omdat er verder 0 polys gebruikt worden. Ik hou nu gewoon meer van 3d games, ik heb al zoveel RE gespeeld en al die FF games waren ook allemaal prerenderd, Als je nieuw bent in de scene vind je alles al snel geweldig denk ik. Maar toch weet het goed gemaakt met je, jij gaat lekker RE spelen dan speel ik nog een potje Halo op GS, hehehe massel!
Ff duidelijkheid: - ik snap WEL dat Halo meer vraagt - Ik vat NIET waarom mensen Re niet mooi vinden. Als je een game op die manier ziet zoals jaxecc. dan blijft er bar weinig over.. Zo kan je van elke game wel wat zeggen. "Ik zie bij JSRF een opgeplakt cartoonmannetje met allemaal uitgeknipte gebouwdjes"
ik zie in JSRF vette Poly engine realtime 3d celshaded grafix ja en ik vind RE best wel mooi, maar ik vind de techniek achter de grafix (2d achtergrond , met video om het bewegend te maken) achterhaald, Daarom vind ik echte 3d games zoals Halo en JSRF veel mooier die games meten namelijk wel de kracht van de console
Ben benieuwd hoe RE zich gaat verhouden tegenover Doom3 op de Xbox, dat is ook zo'n spel dat grafisch veel kan laten zien omdat het zich allemaal in "kleine" binnenruimtes afspeelt..
Ik vind zelf Re een heel mooi spel maar zoals iedereen hier zegt vraagt dit niet echt veel van de NGC. En als we dan over halo praten is halo mooier en ook beter vind ik zelf. En ik snap echt wel waarom Halo mooier is dan RE, hoor.