maar wat maakt een kiddy game, kiddy volgens jullie is dat puur en alleen de vormgeving of is het iets anders ? Voorbeeld supermonkeyball voldoet qua vormgeving aan alle eisen van een kiddygame, bont, muziekjes, schattige aapies, maar zeker in de hogere levels is het honds (of aaps) moeilijk
nou het zit zo....de meeste casual gamers die kijken alleen ff naar de graphics...dus niet naar de gameplay(vaak hebben ze het nog nooit gespeeld) en dan noemen ze het meteen kiddy het is gewoon allemaal heel dom
Ik denk persoonlijk dat de GameCube als 'kiddy' word omschreven dankzij de discussies tussen fanboys/girls. Meestal zijn die fanboys/girls ook uit dezelfde leeftijdsgroep...pubers dus In die periode is het 'cool' om echt ergens bij te horen, dat geld ook voor bepaalde muzieksoorten, kleding, mobiele telefoons etc.etc. Het is en zal altijd wel zo blijven dat ze elkaar blijven afzeiken, vroeger was dat ook al zo met brommers enzo...Kreidler was cool en Honda niet (en andersom). Ik vind het afentoe wel grappig om die opmerkingen over verschillende consoles te lezen, doet me denken aan de tijd dat ik nog op school zat. Anyway...ik heb voor de Xbox gekozen vanwege de specs, op de dag van aanschaf was er nauwelijks iets op spelgebied te krijgen maar ik dacht aan de toekomst. Het is dat ik ook aan andere (belangrijke) dingen mijn geld moet besteden, anders had ik ook wel een PS2 en een NGC in huis gehad. Van mij mogen ze best zogenaamde 'kiddy' games uitbrengen op de Xbox, als ik een spel niet leuk vind koop ik het gewoon niet.
Leuk je reactie, fijn dat je er zo over denkt, maar kun je ook uitleggen waarom je er zo over denkt ? ?