xbox en meisjes? kan dat of niet?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door GameGirl, 26 feb 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0
    gamende meisjes is niks mis mee, men zusje doet et af en toe ook, maar die beat ik wel erg makkelijk
     
  2. ps2/xboxgamer84

    ps2/xboxgamer84 Il Dottore 46

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is denk ik goed dat er steeds meer meisjes zijn die gaan gamen. Dat geeft ook wel aan dat gamen steeds populairder wordt, want vroeger was het echt iets voor die-hard nerds en tegenwoordig dus voor iedereen. Daardoor komen er dus ook steeds meer spellen uit en das gewoon beter voor iedereen! En gamegirl, heb jij splintercell al uit? Ik ben tot missie zeven gekomen en zit nu een beetje vast... Maar ja, ik heb ook nog niet echt veel tijd gehad om het te spelen. Ga je ook Xboxlive nemen?
     
  3. sugarLEVI

    sugarLEVI ?

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Sims op de xbox??????? OMG... I hate that game... wat mij weer flink verslaafd zou maken aan de xbox zou een leuke strategische game van sierra zijn... En fable natuurlijk...

    Nog ff over DOA en de vrouwelijke kampioenen daarin, volgens mij is de reden dat wij daar goed in zijn, dat de jongens heel technisch willen doen, en allemaal stoere trucs willen uithalen, ik denk dat meiden daar wat minder moeilijk over doen...

    Met DOA speel ik trouwens het liefst met een van de meiden en dan het liefst met een zo sexy mogelijk pakje, als vrouw wil je ook wel naar iets moois kijken en niet naar een of andere dikke doos, met een buik en cellulitis zo erg alsof je naar een maanlandschap kijkt. Nietwaar??
     
  4. GameGirl

    GameGirl DomiDomi

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Duh, tuurlijk heb ik SC nog niet uit.
     
  5. GameGirl

    GameGirl DomiDomi

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoef geen xboxlive. Jij wel? En ik heb SC niet uit, want dat kan nu niet meer.|:-
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2003
  6. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    een heleboel mensen op dit forum nemen xbox live!
    btw mijn nichtje gamed op de playstation 2
    en een andere nicht harry potter op de pc 8)
     
  7. ICE18

    ICE18 NO nOOb

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmmzz, mariokart was (ben denk nog steeds) ook master in.....

    waar woon je ongeveer ??

    ik zet 10€ in :cool:
     
  8. robo

    robo ®obo

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is voor alle dames die gamen !

    Zeer goed dat die dames van tegenwoordig ook gamen. Ik vind het allemaal echt OK want er is een echte REVOLUTIE ontstaan :
    vroeger zaten te veel meiden in hun haren te vroeten , nu zijn ze van hun opmaak tafel gelopen naar de Console van hun broer :p
    Eindelijk krijgen ze het door ;)

    greetzzz Robo :D
     
  9. twist

    twist Guest

    woah!! ja idd er gaan meer meisjes console gamen, en dan niet speciaal de xbox, meer de gamecube eigenlijk :|
    mijn vriendin zit hier altijd achter de xbox... ik zit met een minderwaardigheids complex!
     
  10. x-boxter2003

    x-boxter2003 Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    ik woon in Welle bij Aalst (België)!
     
  11. RoCkEFeLLeR

    RoCkEFeLLeR veelveelgroot

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    Wou dat m'n vriendin ook eens een xbox kocht
    (of gewoon een console)

    Nooit meer problemen als ik ff wil spelen wanneer ze bij me is :D

    Tja , misschien als er eentje verliest... :D :D
     
  12. Riker

    Riker 1337 Gamer

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Meiden kunne wel gamen, zolang het maar geen flightsims zijn(teveel knoppen en teveel moeite om te leren), mijn zus vind 3d platformers erg leuk ,rayman enzo. Achter mijn pc zul je haar niet vinden. Tegen meiden gamen is voor mij niet echt leuk aangezien ik altijd win van hun.
     
  13. ps2/xboxgamer84

    ps2/xboxgamer84 Il Dottore 46

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien moet je dan eens tegen mij spelen als je niet steeds wilt winnen.
     
  14. ps2/xboxgamer84

    ps2/xboxgamer84 Il Dottore 46

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, meiden kunnen ook best flightsims hoor. Mijn vriendin heeft een keer flightsimulator 2002 gedaan en dat ging echt prima. En zo'n beetje de helft van haar spellen zijn racespellen. Dus ze spelen niet alleen platformgames meer!
     
  15. Riker

    Riker 1337 Gamer

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    anytime anyplace, ik win toch wel, jij mag het spel kiezen.
     
  16. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    LoL..this is getting interesting...
     
  17. ps2/xboxgamer84

    ps2/xboxgamer84 Il Dottore 46

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dus jij wint toch wel. Laten we dan een keer een potje GT3 doen. Eens kijken of je dan nog steeds zo'n grote mond hebt
     
  18. Riker

    Riker 1337 Gamer

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL , mij best , ik koop het spel even, speel ik het ff uit en dan slap ik je gewoon:) GT heb ik helemaal rond gespeeld dus dat moet lukken,owja en ook CM3 en alle NFS spellen en nog talloze andere racegames. Haha dit wordt lachen.
     
  19. ps2/xboxgamer84

    ps2/xboxgamer84 Il Dottore 46

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha. Jij denkt dat? Haha. Nou, met alleen GT zal het je niet lukken hoor. Je hebt hier wel te maken met een die hard race crack en als je van mij wilt winnen heb je toch echt wat meer nodig dan dat. Maar goed, als jij dat denkt... Koop GT3 eerst maar eens. Speel dan de eerste time trial op Midfield maar eens en geef je tijd even door. Hahahaha. En NFS heb ik ook. CMR ook. WRC 1, WRC2, DTM Race Driver, F1 2001, F1 2002, GT Concept, GT1, GT2, GT3, CMR1, CMR2, enz. Wil je nu nog? }:]
     
  20. SPARTAN-}{-

    SPARTAN-}{- Project MJOLNIR

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo te zien :) kunnen deze jongens ook kibbelen als wijven, dus waarom zouden Meisjes niet kunnen game, net als Gozers ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina