1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XBOX en NGC

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door TheOne2000, 3 mei 2002.

1. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Jezus wat een slap gezeik allemaal over wat nu de sterkste console is enzo...hebben we dat nu nog niet gehad?
    Iedere console heeft zyn eigen voor en nadelen; KLAAR!

Ik zit er persoonlyk over te denken om ook een gamecube aan te schaffen aangezien ik Zelda er toch wel heel cool vind uitzien...ik zou uiteraard graag willen dat zo'n soort game op de xbox zou komen maar dat zit er niet in voorlopig...
    Enige wat me kut lykt aan de gamecube is extra mem card kopen en die joypad die by sommigen al kapot is (alhoewel ik nu al 2 weken geleden myn xbox joypad heb opgestuurd voor reperatie naar Duitsland en nog niks heb gehoord erover...die had ook probleempjes)

Ik beslis gewoon per spel welke ik dan wil hebben en op welke console dat spel het best tot zyn recht komt.

2. jprommen

jprommen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb verder niks tegen de GameCube, er moet alleen niet gedaan worden alsof die net zo'n hoge performance heeft als de Xbox, da's gewoon onzin. Dat ding is niet voor niks zoveel groter (kleine onderdelen kosten meer) en veel duurder. Nintendo beweert dat zelf ook niet, dus dat geëtter moet gewoon eens over zijn.

3. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Een GameCube is alleen maar kleiner omdat er geen harde schijf, geen DVD-speler, geen breedband adapter en geen lichtnetadapter (zit een knoepert van een externe adapter bij) in zitten. Qua computer zelf denk ik dat de grootte niet veel verschilt.:{

4. X-Booster

X-Booster New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga misschien ook wel de GC kopen, maar dan wel als er de spellen komen die me interesseren... en als ik geld heb natuurlijk

de xbox kan zeker betere graphics geven, KAN, want dat is zeker niet altijd het geval
    de GC-graphics zijn zeker niet slecht, maar wanneer ik een zelfde spel zou moete kopen ofwel voor xbox ofwel voor GC, dan kies ik toch voor XBOX hoor

ja dat is 100% waar, en dan maar zagen dat de xbox zo groot is, je kan er ook veel meer mee zonder iets bij te kopen...

Laatst bewerkt: 29 jul 2002

Deel Deze Pagina