1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

xbox en oude tv?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door degged, 15 dec 2002.

1. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Het is zeker de moeite waard!

Klik hier anders ff voor een VGA box en je kunt met super kwaliteit games spelen op je monitor!!

2. Diamond_X

Diamond_X diamonds are forever

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is de Xbox zeker de moeite waard. Alles onboard met die Massive Ent. Set en standaard heeft de Xbox ook al een ethernetkaart en HD (nooit meer geheugenkaartjes kopen!)
    Verder zijn er al een heleboel goede games, die nu ook nog voordelig te koop zijn. Daarnaast, en dat vind ik belangrijk, kan je er ook DVD's op afspelen en als je geluk hebt en er een Samsung DVD speler inzit ook CD-R's afspelen (handig voor films vanaf je PC).

3. degged

degged Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en blijven er ook goede games voor komen? ik zit alleen nog met mijn oude tv. die heeft zoals ik net zag alleen maar een kabel (coax) aansluiting en voor de rest helemaal niets. wordt dus steeds moeilijker.

4. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Zo moeilijk is dat niet... RF adapter is overal te krijgen..
    en Vga box is ook niet zo duur

5. degged

degged Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar is het beeld dan nog wel de moeite waard om die xbox te kopen. ? ik bedoel dan met die rf-adapter.

6. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Steek eens je oude NES in die tv.. die scherpte krijg je ongeveer (niet letten op de 2d graphix)

7. degged

degged Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb helemaal geen oude spelcomputer. vandaar dat ik het dus afvraag of een xbox dan nog de moeite loont. ik speel namelijk nu spellen op een hoge resolutie op mijn 19"pc scherm.

maar er zijn ook veel leuke spellen op de xbox die niet op de pc zijn. vandaar de twijfel. het moet er alleen wel xbox waardig uitzien anders verpest de slechte beeldkwaliteit het gameplezier.

8. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Dan is er nog maar 1 optie... een VGA box
    die link die ik net gaf schijnt een hele goede te zijn

9. degged

degged Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als ik je goed begrijp is het dus zonde als ik die rf-adapter gebruik.? maar als ik een andere 37 cm tv zou hebben met scart is het dan wel weer de moeite waard??

10. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Precies maar we verklooien nu een beetje het forum :+
    dus als j nog vragen hebt dan kom je maar op MSN of email je :D
    hvoostende@hotmail.com

Deel Deze Pagina