1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XBOX en PS2 de DVD optie

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door NewcrediT, 8 sep 2002.

1. ThaFrag

ThaFrag Just a n00b, 4 life?

Leuk Bevonden:
    0
    Dat wil ik helemaal niet beweren. Je leest mijn post niet goed. Ik zeg gewoon dat ik het een voordeel vind van de PS2 dat ze niet persee een remote nodig hebben. Jij draait het helemaal andersom....

2. NewcrediT

NewcrediT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En zonder remote heeft de ps2 toch geen memory card nodig?

3. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    tuurlijk wel... hoe wil je anders je spellen opslaan... en alleen voor de originele sony dvd-remote heb je een memorycard nodig... bij de goedkopere niet... en die remote neemt gewoon 2mb in beslag=( das een kwart van je mc.... maar die remote heeft wel veel functies gewoon onder 1 knop... terwijl je bij de xbox toch eerst naar die function menu moet gaan.... de beeldkwaliteit is ongeveer hetzelfde... je kan namelijk wel rgb gebruiken... dat moet je gewoon instellen bij je systemsettings.... het geluid is alleen wel beter bij de xbox... maar daar waren jullie nu wel achter.....

4. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn instellingen van m'n PS2 staan ook op RGB maar ik krijg bij DVD's met m'n rgb kabel nog steeds een groen beeld hoor.

5. Paranoid

Paranoid Pitt power

Leuk Bevonden:
    0
    Bij region X heb je wel een TV nodig die NTC aankan anders heb je er namelijk nog niets aan

6. Sanderlagrande

Sanderlagrande The master of gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste de region x cd is niet illigaal. Je kan er dvd's uit andere regio's mee afspelen en dat noem ik niet illigaal want je moet ze gewoon kopen in de winkel. Er zijn genoeg speciaalzaken die die dingen verkopen.

Ook ik vind de dvd van de xbox beter dan de ps2. Maar nu heb ik een normale tv zonder breedbeeld. Als een dvd van zich zelf al zwarte balken heeft dan heb je op de xbox heel smal beeld. Bij de ps2 kan je het beeld een beetje uitrekken en soms vind ik dat wel handig. Maar verder is het beeld veel scherper.

7. the_smell

the_smell member of xboxelite

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zowel de ps2 (gehad) als xbox en ik kan zeggen het maakt geen reet uit KWA DVD MAAR bij de xbox moet je verplicht een afstandbediening kopen anders werkt ie niet, bij de ps2 kan je de controller gebruiken (onhandig maar geen extra kosten!)

8. Okami69

Okami69 Redshift freak

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een DVD-speler, een PS2 en een Xbox met DVD remote en ik kijk via m'n Xbox naar DVD's. Drie keer raden welke ik dus de beste vind.

9. maximus

maximus loud pipe save lives

Leuk Bevonden:
    0
    The smell, snapt het dus niet.Met de PS2 heb je geen remote nodig om DVD's te bekijken en daarom "geen" extra kosten.
    HOE GA JE DAN EEN GAME SAVEN OP JE PS2?Die memorykaarten zijn niet in de prijs inbegrepen.Je moet wel naar het totale pakket kijken als je een console wil kopen met DVD optie.Ondertussen kan je al en Xbox pakket kopen MET gratis DVD remote en dat is dan GEEN EXTRA KOSTEN.

10. the_smell

Leuk Bevonden:
    0
    WIE SNAPT HET NOU NIET HE!
    HET GAAT TOCH OM DE DVD FUNCTIE HEB IK WAT GEZEGT OVER SPELEN OP DE PS2 EN XBOX??????????
    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
    IK ZEG ALLEEN DAT KWA DVD DE PS2 GOEDKOPER IS

11. Okami69

Okami69 Redshift freak

Leuk Bevonden:
    0
    Een beetje hannessen op de controller vind ik niks (welk knopje doet GVD wat???), dus een remote heb je ook nodig voor de PS2 en volgens mij is die duurder dan de Xbox versie.

12. maximus

maximus loud pipe save lives

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een PS2 koopt om ALLEEN DVD's te bekijken "THE SMELL" ben je beter af met een GEWONE dvd speler die je voor 150 euro kan kopen (MET afstandsbediening) .DAT IS DAN DE GOEDKOOPSTE MANIER OM DVD's TE BEKIJKEN.Als je een PS2 koopt wil je toch ook wel een spel spelen zeker!Dan moet je een memorykaart kopen wat de prijs duurder maakt dan een Xbox.]:-

13. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    X=selecteren
    O=stoppen
    driehoek, vierkant= dvdmenu
    start=pauze
    select=optiemenu(van ps2 zelf)
    R1=scene vooruit
    L1=Scene terug
    R2=Vooruitspoelen
    L2=terugspoelen
    L3=Audio
    R3=Ondertiteling

of waren l3 en r3 andersom?? weet niet ik heb nu al zo lang een remote voor me ps2... ben dat inmiddels vergeten... maar wat ik hier mee wil zeggen... is je hebt het na een tijdje gewoon door... dan doet het er niet meer toe... ik wilde niet eens een remote kopen... maar toen kwam dat pakket van die remote met final fantasy(movie) en toen d8 ik van ach why the fuck not....

14. the_smell

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad na een tijdje wen je echt wel aan de controller hoor, ik bedoel toen je voor het eerst een afstandbediening gebruikte raakte je toch ook niet in de paniek door a die vele knopjes????

15. the_smell

Leuk Bevonden:
    0
    (DUS niet over GAMES maar over films enzo)

dit maximus was het eerste message, je weet wel diegene die deze forum startte, er stond ook dat hij al een stand alone player had dus "maximus" of in jou leesgedrag minimus is er nog iets wat je niet snapt?

Grapje hoor maximus;) ;)

over grapjes gesproken; hoe heet een belg op een driewieler????

Laatst bewerkt: 11 okt 2002

Deel Deze Pagina