Ja, allemaal leuk en aardig maar het is gewoon een ps2 in zakformaat. Daarbij kost het nog een stuk meer ook en ik kijk liever een film op een plasma scherm dan op een psp schermpje. Ja leuk dat alles nu op zo'n handheld past maar het is natuurlijk gewoon pure herhaling op software gebied. (tevens hetzelfde geval met de gba sp. pure herhaling van wat er al geweest is) Verzin eens wat nieuws aub. Probeer mij van het tegenovergestelde te overtuigen want ik zie de potentie van de psp nog niet echt evenals de ds waarmee ze weer mariokart en weer de 64bitter mario gaan uitgeven. Past misschien niet helemaal bij de topic maar ik moest het toch even kwijt.
Lijkt me bullshit, ik zie geen bron alleen een document? Waarom zou de PSP in godsnaam kunnen worden connected met de Xbox?
tis wel logisch. want als sony dat ding ook xbox compatible maakt dan gaan ook xboxers zon ding kopen omdat je ook data kunt uitwisselen met de xbox.
Fanboy _0/ Maar ik zit nog te twijfelen welke ik ga halen. De DS heeft 'n wel heel aantrekkelijk prijskaartje
De PSP lijkt me iets te duur worden , dus ik denk niet dat ik hem ga halen. Als Sony niet zou willen dat de PSP met de Xbox compatible was dan kunnen ze daar vast wel iets op vinden lijkt me(paar aanpasssingen).