In theorie maar ik heb al veel amerikanen horen klagen dat het beeld te 'scherp' is en dat het op een gewone tv niet zo opvalt. Maar een game zoals DOA3 is dan weer godlike op een HDTV. De scart is beter dan wat de americanen op hun gewoon tv'tje kunnen krijgen en voor wie een tv heeft die 60hz ondersteunt wel die hebben geluk want ook dit is aan te zetten in het menu.
heeft die progressive ook te maken met het bekende 'de presentator met het ruitjespak'- verschijnsel?? (als je begrijpt wat ik bedoel) en 60 hertz? zal je dan in Europa kunnen aanzetten of je een 100 hertz tv hebt?
100 herz maakt alleen het beeld rustiger, niet scherper.... meestel hebben alleen kwaliteits tv's 100Hz, daarom lijkt het het beeld mooier te maken maar dat komt gewoon omadt de tv's beter zijn. yah met dat ruitjes verschijnsel komt onder andere inderdaad door de niet progressive scan. En progressive scan kan het beeld helpen of niet helpen, maar over het algemeen als jij op zo'n grote tv speelt wil je dat dus echt wel hebben anders ziet het er niet uit denk ik.