Yep, ik heb precies het zelfde. Maar ik had het ook al vrij vaak bij Splintercell 1 Ik denk allemaal dat het iets te maken heeft met de eerste generatie Xboxen, maar dat zal dan wel weer verbeelding zijn. Ik wilde gister avond LIVE met friends RSC2 spelen, en elke keer dat ik in de lobby zat kreeg ik die disc-error. Gruwelijk klote is dat. Nu heb ik me laten vertellen dat je 2 jaar garantie hebt. Klopt dat?
Bijna alles wat je koopt heeft tegenwoordig volgens de wet 2 jaar garantie. Een Xbox in ieder geval wel. De helpdeskmedewerker vertelde me ook dat hij op een Xbox die 2 maanden over de garantie is geen gratis service kan verlenen. Mijn Xbox is 2 jaar en 2 maanden oud, simpel rekenwerk bevestigt de 2 jaar garantie. Mocht je hem bij de Makro gekocht hebben dan kan het anders zijn. Omdat de Makro aan bedrijven levert, hoeven zij niet aan die wet te voldoen. Die wet geldt namelijk voor consumenten. Een Makro-Xbox kan dus best maar 1 jaar garantie hebben. Hoewel ik me afvraag of ze daar bij de helddesk van MS wel op letten...
Net mn bonnetje gevonden Gelukkig niet bij de launch mn box gekocht, maar 27/6/02 *) *Opgelucht zuchtje* Scheelt me dus twee keer veel poen Nou moet ik alleen nog twee memmory units hebben :{ Of een action replay natuurlijk
Potverdikkeme zeg... 'Ja het is een bekend probleem, en we wachten nog op een oplossing'??? Wat een onzin, nou moet ik volges die gast de website van xbox en RSC2 in de gaten houden om te kijken of er nog iets op gevonden wordt verdomme 50 euro betalen voor een spel dat niet werkt, willen ze er nog niet eens iets aan doen, terwijl ik gewoon zeker weet dat de fout door mn xbox veroorzaakt wordt (waarom werkt het anders op een nieuwe xbox wel en bij mij niet?)
ik heb een dvd lens cleaner gekocht maar steeds als ik hem erin doe zecht ie dat ie de cd niet herkent weet iemand wat je dan moet doen?
je mot die krengen ook neit gebruiken, het is slecht voor de lens. het vuil kan lekker over de lens heenkrassen bij het ronddraaien. bel M$ dus op.
ik heb die problemen vooral bij Fifa2003-2004-2005 . Tijdens het ingame spelen maakt hij echt veel lawaai !!!!
hey mense, Ik heb sinds gistere constant: Cd error... please make sure this cd is a xbox game/dvd or music cd... blablabla.... ik heb het nu met Elke cd die ik erin doe... terwijl ie 1 dag daarvoor nog gewoon halo 2 opstarte en dvd kon afspelen... en nu ineens niet meer.... MOet ik nu meteen Ms bellen of eerst cd cleaner halen. er zit tog al geen garantie meer op, heb hem gekocht 3 maanden na launch. iemand een idee wat ik moet doen? alvast bedankt. btw, hij is niet omgebouwd hijs gewoon puur natuur