1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox gaat zelfde kant op als Dreamcast

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Esf-Borg*nmb1, 28 okt 2002.

  1. TheOne2000

    TheOne2000 Oldschool Xboxer

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    0
    ach ja voorlopig zstaan er nog zo'n 300 tot 400 games gepland, dus ik kan nog wel even voort :)

    Daarnaast ken ik ook niet veel mensen die een ps2 of psx hebben de meeste die ik ken (vrienden familie) hebben allemaal pc en 1 vriend een dreamcast en 1 vriend had een ps2 maar die heeft ie verkocht :)
     
  2. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ken 4 mensen met een xbox, dus jongens het komt allemaal goed ;)
     
  3. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    dat intresseert me dus echt helemaal niet
    anders had ik dus een gamecube moeten kopen en was ik gedwongen om gamecube spellen te spellen die mij totaal niet aanstaan

    en de PS2 was al te oud dus ben ik blij dat ik me xbox heb gekocht
     
  4. Chukie

    Chukie Casual-visitor

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kennen jullie alleen mensen met xboxen, omdat jullie je vrienden daarop selecteren. ;)
     
  5. CyberMonkey

    CyberMonkey Proud xbox-owner

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eerst mijn vrienden geselecteerd, en ze daarna een xbox aangesmeerd ;)
     
  6. spider

    spider XGSX

    Berichten:
    699
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb me xbox als vriend:+
     
  7. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    ja omdat je geen andere vrienden hebt :D
     
  8. X-Booster

    X-Booster New Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Xbox gaat zelfde kant op als Dreamcast

    620 games zelfs!!!
    als die allemaal al uitkomen he, dan ben ik meer dan gelukkig

    de xbox flopt niet... MS weet hoe ze iets succesvol moeten maken! Al is dat met geld, maakt mij niks uit
     
  9. TheOne2000

    TheOne2000 Oldschool Xboxer

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Re: Xbox gaat zelfde kant op als Dreamcast

    dat bedoel ik maar
     
  10. CyberPunk

    CyberPunk XBW Elite member

    Berichten:
    2.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie de Xbox ook niet floppen..
    Zie hem wel de GC verslaan als het zo doorgaat.. Dan bedoel ik in Europa en Amerika..

    Maar MS is gewoon bezig een fanbase aan het op bouwen voor de Xbox 2.. Dat is alles.. Deed Sony ook..

    Zolang de Xbox 2 de ondersteuning heeft om je oude games te kunnen blijven spelen is er niets aan de hand..
    Xbox Live is dan al beschikbaar dus zullen er nog veel meer online games komen enzo..

    Wacht maar af... De Xbox 2 Vs. PS3 zal wat worden.
     
  11. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik woon in een klein kutgat en ik ken 6 mensen met een Xbox en nog 4 die er een gaan kopen. Heb het idee dat ie steeds beter gaat lopen.
     
  12. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    vraag me af wat de specs van de Xbox 2 zijn. die van de Ps3 schijnen 5ghz te worden met 2 emotion engines en 512 mb ram.
     
  13. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Dit is zo grappig....waar maken jullie je zorgen om.
    Het is nu of nooit voor MS in de console en homeentertainment wereld en zelfs een beetje in de pc wereld. ie vetrwouwt MS nou als ze de stekker uit de Xbox trekken.
    Het SEGA pack gaat MEGA goed verkopen en ook Splintercell zal voor heel wat boxjes zorgen. Volgend jaar hebben wij APEX en Fable die voor revoluties gaan zorgen.
    En die PS1 liep in het begin ook bagger.....let maar op, deze kerst gaat MS nintendo voorbij!
    Zekers met Xbox Live!
    Enjoy your box, don't worry.
     
  14. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    dat zijn ze al.:+
     
  15. CyberPunk

    CyberPunk XBW Elite member

    Berichten:
    2.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Microsoft daarover heen gaat...
    Ze hebben nu geleerd van hun Xbox.. En MS wil koste wat het kost marktleider worden.. Weet zelfs zeker dat ze erover heen gaan.. MS kennende zijn ze al aan het plannen voor een Xbox 3..
    De developers zullen waarschijnlijk al bezig zijn met de games voor deeltje 2.. Zou me gewoonweg niets verbazen.. :9
     
  16. Angelfire

    Angelfire 360'ed

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het wel jammer dat er al geruchten over XBOX2 zijn terwijl het origineel nog niet eens volledig op stoom is.
     
  17. Scotch

    Scotch Magic Tape

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja vind ik ook. Ik wil nu gewoon genieten van m'n Xbox en geen gezeik horen over de Xbox 2. Ik begrijp dat ze hem al aan het ontwikkelen zijn maar het kan mij echt niet verrotten of ie nou in 2004, 2005 of 2006 komt... ik wil nu gewoon gamen.
     
  18. Mauriz

    Mauriz Active Member

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah totaal mee eens, ik snap wel dat ze de Ps3 voor moeten zijn, maar dat moet niet ten kosten gaan van de gamers. Dat de Xbox2 nou al ontwikkeld word maakt me ook niet uit, als ze hem maar niet te vroeg uitbrengen. :{
    Denk dat iedereen wel langer als 4 jaar spellen wil kopen voor z'n Xbox (niet dat ze na de Xbox2 geen spellen voor de Xbox1 zullen maken, maar de toppers zullen dan denk ik naar de Xbox2 gaan).

    Maar ik denk toch wel dat de spelontwikkelaars meer aandacht aan de Xbox besteden want de power daarvan kan nog volledig benut worden :9 (totdat de xbox2 er is he:+)
     
  19. Michielygil

    Michielygil WeekendWorry Thinker

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    2 jaar, da's fucking veel te snel, ik denk aan inruilkorting :)
     
  20. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    MS zal toch eerst wel flink wat van het geinvesteerde geld terugverdienen voordat ze met de Xbox2 komen. Ze lopen gewoon sony een beetje te dissen.
     

Deel Deze Pagina