1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox game doet het niet!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rosje, 19 jul 2012.

1. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909

:lol:

2. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Niet te bedroefd, er zijn ook veel games regio-vrij.
    Google even een lijstje met welke games. (kan me heugen dat play-asia een hele duidelijke had)

3. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Maar hoe verklaar je de stroom dan? Een 'buitenlandse' Xbox is niet aan te sluiten op het stroomnet hier (tenzij de verkoper de convertor ook heeft meegeleverd natuurlijk:+).......

Wat dat betreft is dit meteen het grote nadeel van Marktplaats, zeker als je er niet zoveel van weet moet je dit soort spul niet kopen op MP of eerst goed informatie vergaren zodat je weet waar je een beetje op moet letten.

Kans is inderdaad niet groot, maar er zijn zoveel updates geweest, wie weet stoort er met een kleine kans een spel op.

4. capcom23

capcom23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  5. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol! Probeer eens wat te googlen bij de vragen hoe doe ik dat? Schijnt een hele handige website te zijn heb ik me laten vertellen

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    euhm.. GTA IV heeft volgens mij de dash board up date nodig, dus eerst aansluiten op internet ... kabel van comp er uit of direct aan de router aansluiten. Maar ik denk dat je ook een ntsc console hebt. Ik zou de verkoper bellen/aanspreken

tip volgende keer op www.budgetgaming.nl kijken voor de goedkoopste versie van gta IV

7. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Japan heeft volgens mij ook 220v. Maar de verkoper kan idd ook zelf een adapter erbij gedaan hebben.

8. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Beste Jeroen,

Ten eerste is het mogelijk om je posts aan te passen zodat je niet - zoals op de vorige pagina - vier keer achter elkaar hoeft te posten. Gebruik hiervoor het [​IMG]-knopje rechtsonderin je post.

Is er niet iemand in je buurt die meer verstand heeft van spelcomputers, ik heb namelijk het idee dat je er zelf bijzonder weinig vanaf weet, waardoor je ook lastig te helpen bent. Zoals eerder aangegeven lijkt het erop dat je een Amerikaanse of Japanse Xbox 360 hebt, deze is niet in staat om Europese Xbox 360 spellen af te spellen, hetgeen te maken heeft met de regio. Heb je wellicht ook een ander Xbox 360 spel (of kun je er één van iemand lenen) om te testen of je hier dezelfde meldingen krijgt?

Mocht dit niet voor een oplossing zorgen, ga dan eens achter de man / vrouw aan die je de Xbox verkocht heeft. Wellicht staat de advertentie nog online of heb je een e-mail met zijn of haar gegevens. Mocht het inderdaad een buitenlandse console betreffen, dan dien je specifiek regiovrije titels te kopen, of titels met de regiocodering van het betreffende type. Dit zijn echter pas dingen waar je naar kunt kijken als je wat meer duidelijkheid hebt.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik zou eerst even vragen of iemand je even kan helpen om hem aan het internet te hangen zodat je het nieuwste dashboard er op hebt staan

10. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.102
    Moet je wel het goede plaatje gebruiken :+

11. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Haha, stom, zit gewoon de verkeerde te linken ;)

Deel Deze Pagina