Pillars of Eternity complete edition en Witcher 3 toegevoegd. Man, wat een bazen subscription is gamepass.
ja haal ook heel veel value uit Gamepass naar mijn mening. Heb sinds ik gamepass heb maar 1 titel daarnaast gekocht.
Welkom hier. Hoop vanavond eindelijk na aantal dagen Duitsland te kunnen beginnen aan een nieuwe playthrough van the Witcher.
Coming Soon to Xbox Game Pass for Console: Final Fantasy XV, Wolfenstein: Youngblood, and Death Squared https://news.xbox.com/en-us/2020/02/05/coming-soon-xbox-game-pass-for-console-february-2020/
Zijn er nog mensen Childeren of Morta aan het spelen? Echt een aanrader voor wie van dit genre houdt. Heerlijke combat met een goed verteld verhaal.
Jullie twee bedoelen deze game? Lijkt me op zich wel eens tof, iets totaal anders, maar reviewer noemt wel een paar dingetjes waar ik iets moeite mee heb. Vooral de herhaling van dingen. Hoe hebben jullie twee dat ervaren als ik vragen mag?
Je hebt letterlijk een hele familie aan verschillende classes die redelijk uniek spelen. Daarnaast krijg je een bonus als je met verschillende characters speelt. Er is wel herhaling aanwezig en je gaat fucking vaak dood, maar dat hoort bij het genre an sich.
Dit. Plus dat de dungeons elke keer random generaten en dus anders zijn. Daardoor blijft het leuk om ze te exploren. De combat voelt zo tof aan met veel aanpassingen dat het mij nog niet heeft verveeld.
Two Point Hospital is coming to Xbox One February 25 and available for pre-order today from the Microsoft Store Xbox Game Pass members can play the same date as the global release The Xbox One version includes two expansions: Bigfoot and Pebberley Island
Lijkt me op zich heel erg leuk, maar aan de andere kant ook een beetje te ongeloofwaardig. Had ook iets gezien in een gameplay video met spoken en dergelijke, dat soort dingen halen voor mij een beetje de stekker eruit. Misschien heb ik het mis en is de game op een andere manier heel erg verslavend leuk. Ik wacht wel even reviews af, zeker omdat dit de gedoodverfde opvolger moet zijn van het roemruchte Theme Hospital.