Welke prijzen heeft hij gewonnen? Kan me een artistieke prijs heel goed voorstellen of beste voice acting. De directeur wordt ingesproken door Max Payne acteur. Die man is echt goed.
Best Art Direction. En een mooie 2e plaats bij de Game of the year awards 2019. Op verschillende sites, zoals IGN en PlayStation Magazine werd Control 1e bij de verkiezingen, game van 2019. Kortom, prima toevoeging aan de GamePass.
knap dat je hieruit komt. Hij zet het namelijk om van Engels naar het Chinees. En ik moet juist de andere weg haha
Klopt. Natuurlijk had Sea of Thieves eerste moeten worden Maar toch leuk als je een stukje waardering krijgt als je jaren aan een game hebt gewerkt.
Komende vrijdag Dragon Quest in de GP. Demo staat al online en progress neem je gewoon mee naar de game. Kun je alvast beginnen.
Yooka-Laylee And The Impossible Lair zeker proberen als je van platformers houdt. Een van de betere van de laatste jaren! Heeft heel erg veel weg van Donkey Kong Country.
Alsof je in een sprookje terecht komt. Maar dan toch net niet. Waarom nou ook niet geoptimaliseerd voor de X ? Graphics zijn nu net iets te achterhaald. En dat turn based vind ik altijd zo duf.... Voor Gemma probeer ik probeer het toch een kans te geven, maar vrees dat ik haar nooit meer gaat zien.
Call Of The Sea komt ook 100% op mijn lijstje. Een niet al te lange (neem ik aan) Xbox Series X optimized puzzle adventure met een mooie stijl!
Je ziet dan toch precies welke schermen je moet hebben. Volg gewoon de stapjes en dan kan je vanzelf een taal selecteren.