Game Pass is sowieso top. Als je 2 (aaa-titel) games speelt per jaar is het al rendabel. Met de vault die ze hebben en de titels die constant worden toegevoegd is de game Pass voor mij een no-brainer.
Jaartje Game Pass voor 60 euro https://www.bol.com/nl/p/microsoft-xbox-game-pass-12-maanden-abonnement-xbox-one/9200000102523024/
Heb ook weer even gamepass genomen. Eigenlijk vooral vanwege Ashen en Mutant Year Zero, maar toen kwam ik het voor mij totaal onbekende Kingdom Two Crowns tegen en dat speel ik nu al (co-op) een paar dagen achter elkaar best veel. Super leuk minimalistisch bouw/management/tower-defense-achtig spel wat steeds opnieuw mn aandacht weet vast te houden. Die andere twee games komen later wel
60 euro voor een jaar Ik wilde heel graag Ashen en Mutant Year zero spelen, maar vond ze best duur momenteel. Dit is al een goedkoper alternatief voor deze games alleen.
Blij nu dat ik THF niet gekocht heb. Game pass is wel heerlijk hoor voor die spellen die je wel wil spelen, maar niet gelijk wil kopen.
Shadow Warrior 2 was een tijdje geleden op GOG gratis te downloaden. Vermaak me er nu prima mee. Snelle combat en veel wapens & abilities. Het rennen/springen/klauteren etc is erg vloeiend gemaakt. Samengevat: leuke shooter/looter voor wanneer je iets wilt spelen wat niet al te complex is. Kijk wel uit wanneer je tegen een konijn gaat vechten; die zijn dodelijk. Waardering: 7/10
Echt heerlijk die GamePass. Gelukkig mezelf kunnen weerhouden om in september Tomb Raider te kopen Shadow of the Tomb Raider – February 7 The Walking Dead: The Complete First Season – February 7 Pumped BMX Pro – February 7 De Blob -February 14 CrackDown 3-February 15 Batman: Return to Arkham – February 21
Wow goede games op Gamepass zeg. Jammer dat ik geen Xbox One heb. Ik heb veel liever Gamepass t.o.v. PS Now.
Hoe bedoel je? gekochte games zijn ook account gebonden. Dat is waarom je het "hoofdaccount" op beide consoles aan moet hebben staan. Op de console van de vriend staat het account als "home" ingesteld en jij speelt op jouw eigen account op jouw console. Dat is met gamepass niet anders. Edit: overigens moeten de games wel geïnstalleerd worden door het account met gamepass.
Je antwoord precies mijn vraag, dus zo bedoel ik het. Dus, als ik het goed begrijp; Als de games geïnstalleerd zijn door het account met gamepass, kan ook het account zonder gamepass, op die xbox de games spelen, doordat het aankopende account daar als home ingesteld staat.
ik heb evt nog 1 maand pass , krijg ik bij mijn nieuwe X en ik heb met mijn Live account al eens de launch trial vd Gamepass gebruikt dus nu kan ik deze code niet gebruiken .