je kan moeilijk een thread gaan aanmaken met de titel: 'xbox is fantastisch, vind jij dat ook?'. Want daar kan niemand antwoord op geven, iemand kan pas ergens antwoord op geven als je zegt: 'ik heb problemen met ....., wie kan mij helpen?'. Maar toch, als je wil kan je een thread aanmaken met de naam: 'uit hier je verhaal van wat voor legendarische dingen microsoft heeft gedaan bij jou'. Dan zullen de verhalen geheid binnenstromen
Het leukste was inderdaad altijd dat mensen zeurde over de grote of zwaarte van de xbox. Je zet dat ding toch gewoon bij de tv neer, en laat hem staan. Het is geen gameboy, en je hebt een leuk salontafeltje erbij. Maar ik denk dat he tgewoon zo is dat wij allemaal te verwend zijn, we hebben te eten, tv, gameconsole, pc, auto enz.. dus waarover moeten we anders gaan klagen. En wat de industrie zegt moet je gewoon voor 50% geloven, zit je waarschijnlijk nog te hoog, maar je wordt niet zo teleurgesteld.
Er is toch vrijheid van meningsuiting Maar nee, zeiken over games vind ik wel kunnen ALS (let op ALS) de game heel erg geprezen is en heel veel dingen beloofd en dan uiteinderlijk sucky naar voren word gebracht als een tweederangs game. Ik zeur ook wel is en dat doet iedereen.