Bwagahahaa!! Liggen zeker allemaal de hele dag te vozen daar. Offeh...bijna geen internet te krijgen daar. Nou Woestijnvos, doe je ding.
Als dit nou een beetje goed gespeeld wordt en het is nep dan zou er natuurlijk altijd nog een mailtje naar radar gestuurd worden en als dat genoemd wordt in de uitzending kan xbw een beetje extra naamsbekendheid krijgen.
en wat als ze je niet neppen, krijg je een spel of xbox, en moet je em in stukjes van 1 of 2 euro hakken
ja hoor doet mijn scanner het weer niet , nou ja het is in iedergeval een zwart wit folder , a4tje dubbel gevouwd ik zou proberen of ik hem later kan inscannen
yo die algemen voorwaarden stinken ook Er staat dat ze(?) een eenmanszaak zijn die beperkt aansprakelijk zijn.Eeen eenmanszaak is altijd hoofdelijk aan sprakelijk heeft ik geleerd op school.En zou je misschien niet een mooi hoesje krijgen met een geprint kaftje en een gekopieerde cd erin??dan maken ze dus ongeveer 24 euro per cd'tje winst. je kunt er ook een paar bestellen en dan pieter storms inhuren en bij die gast daar gaan vervelen ltrs
Eerste keer dat ik deze thread doorlees, ik moet er wel om lachen. Het mailtje bijvoorbeeld, wat een van jullie als antwoord terugkreeg bevat naast onlogische zinsopbouw, ook verkeerde plaatsing van leestekens en spellingsfouten. Maar we zullen DesertFox eens even afw8en...
Ik vind het echt prachtig...hahaa Jammer dat ik niet in Almere woon....dan was ik effe op de SC-manier naar binnen geslopen en vervolgens met de splitjump die turk ff van boven besprongen. Daarna had ik hem ff ge-interrogate en dan was die wel ff gaan zweten. Na de nodige informatie (waarschijnlijk adres van zijn familie) ros ik hem neer en leg hem stiekem in het donker. En daarna heb ik wel ff de tijd om Peter R. de Vries te bellen. Weet je wat je voor de gein moet doen? Die gast een mailtje sturen en een link geven naar deze thread. Haha.....weg is ie...
Ik woon in Almere, en heb ff gemailed naar die DIT... Geachte Meneer, mevrouw, Nadat ik over uw site heb gelezen op het internet ben ik geïnteresseerd geraakt in die spellen die u aanbied voor 25 eurotjes, ik woon zelf in Almere en wil graag het spel op komen halen en dan handje contantje betalen, is dit mogelijk of moet ik het geld overmaken? Met vriendelijke groet Reply: Beste ....., Dat is niet mogelijk omdat wij pas afnemen bij onze hoofdleverancier nadat wij een betaling binnen hebben. Met vriendelijke groet, Infodesk D.I.T. Maartje van Dam Die Maartje van Dam misschien is dat de vertaling van Yilmaz? 2BAR
hahahaha dit is ech lache die gasten denken zeker dat we ze nie door hebben. We moeten ze lekker aan het lijntje houden en dan over een tijdje gewoon lekker vies naaien