ja precies omdat die persoon zich aan allemaal oplicht praktijken bezig houd wil niet zeggen dat het een buitenlander is ]:-
Als jullie mijn verhaaltje kwalijk vinden (die van kale) dan vul maar op de plek van turk, kerel in...... zo goed?
Wawawa, ik lees deze topic nu pas. Maar ik ga ze ook even een mailtje sturen en ze dan gelijk confronteren met alles wat jullie al hebben ontdenkt.
D'r staat hier boven ergens als antwoord op een email dat het geen zin heeft om d'r langs te gaan omdat ze alleen via bestellingen werken. geen winkel dus.
TADAAA Aan de ombudsman: Ik en een paar andere mensen van het xboxworld forum kwamen langs deze site http://www.dutch-international-trading.com/ Ze verkopen hele dure producten voor de helft van de prijs. Dit leek ons heel verdacht omdat ze naar het postkantoor verzenden en je het dan daar moet komen ophalen. Ik hoop dat jullie hierna zullen kijken en het liefst voor 25 dec want dan is de zogenaamde kerstactie afgelopen en hebben ze misschien al veel mensen opgelicht. Vikash Autar en het XBW-Forum
Moet je in ieder geval wel snel zijn, want anders naait ie fokkin veel mensen, en issie al weg voordat er iemand naar z'n huis gaat om 'm op te pakke ofzo...
whuhahahaha dit is te gek maarre, naar wie is die mail precies gestuurd? sorry, ik ben te lui om alle reacties nog een keer te lezen
hmmz ... ik woon dus in almere .. en blijkt volgens mij trend te zijn mensen op te lichtten ... was vanavond 2 (enge) mensen aan de deur .. om waardebonnen te verkopen van een nieuw restaurant in Almere Haven .. het was een verkoop praatje door Surinamer (leuk accent ) en die wilde bonnen van 400 € verkopen voor de prachtige aanbieding van 25 € .. daar kwam het op neer ... echt zoo vaag ... maarja vermoed zelfde "groep".