Dude ik weet niet of je de hele topic hebt gelzen maar turken is meervoud. Er is een D. Yilmaz en een E. Yilmaz. Lijkt me dat het hier over 2 personen gaat.
He gasten, laten we nou niet voorbarig zijn....is natuurlijk niet zo raar dat men pas gaat bestellen wanneer ze geld ontvangen...zijn meerdere bedrijven die zo te werk gaan... Maar het blijft vaag dat de prijs 25 eurootjes is terwijl dit onder de inkoopprijs is (misschien iemand die dit zeker weet????). Al zijn de meeste spellen wel van de eerste generatie (op Blinx en fifa 2003 na). Vraag me af of DesertFox al wat meer weet. Mzzls Rinus P.S. ook al bedoelen jullie het misschien niet racistisch...leuzen als "Turken gaan met het geld ervandoor" of "die Turken zijn slecht voor de economie" zijn op zich niet zo lekker om te lezen.....
Ok die eerste uitspraak neem ik wel terug ik weet echt wel dat turken niet slecht zijn op sommigen na. Maar ken je een oer hollands gezin dat van de achternaam Yilmaz heet?
Memphis dit is geen aanval op jou ofzo, maar hoor eens wat je zegt. Suggereer je hiermee dat als het om een 'oerhollands' gezin zou zijn gegaan, we niets te vrezen hadden van oplichting? Ik weet dat je het niet zo bedoeld maar als ik een aantal reacties lees betreffende niet nederlanders en hun betrouwbaarheid dan heb ik zoiets van waar gaat dit heen.
Sorry maar mag ik vragen hoe oud je bent? Kun je nou GVD niet lezen of ben je echt zo dom! Ik zeg dat er geen oerhollandse gezinnen Yilmaz heten! Als je dit gaat ontkennen zou ik wel is willen weten op wat voor school je zit. Lees eerst is kom daarna zeuren. Wat wordt ik moe van 11 jarige die op een forum gaan posten en denken de wereld te kunnen verbeteren.
Memphis...ik begrijp wat je bedoelt...was dan ook geen aanval op jou.... Alleen weet iemand nu al of deze zaak nu wel of niet bestaat??????
Hey misschien moeten we ons nu effe richten op DIT, oftewel die winkel, in plaats van elkaar nu aan te gaan vallen op wat we zeggen, iedereen kan zich kwaad maken over dit soort praktijke, maar de werkelijkheid is ,dat we nog steeds niks concreets weten over deze winkel, wel of niet betrouwbaar..... laten we dus even alle turken, hollanders, marokkanen, egyptenaren of welke bevolkingsgroep ik ook vergeten ben even erbuiten houden en laten we erachter komen wat we echt willen weten, zijn deze lui betrouwbaar!! anders gaat m'n bestelling er nu nog uit... heeft iemand eigenlijk naar dat 06 -nummer gebeld?? dat zou toch wel meer uitslag moeten geven, stel je voor dat je daar weer iemand anders aan de tel krijg dan maartje of iemand die Yilmaz heet.. greetz Tim
memphis jongetje doe gewoon es rustig, easy on the prozac. Jij zegt dat Yilmiz (of zoiets) geen oerhollandse naam is. Als je hier onbewust niets mee zou bedoelen wat is dan het nut van die zin? Maja dit doet er eigelijk helemala niet toe, ben wel benieuwd hoe het afloopt met deze 'aanbiedingkjes'
Ze belde me net nu zijn ze aan het overleggen omdat ik nog geen 16 ben DUS DE SITE IS NEP(denk ik dan)