Nou succes morgen!!, haal meteen ook even de onwaarheden van de Xbox die de consumentenbond hadden geschreven ook naar voren>( zeg je gewoon dat het niet klopt en dat de Xbox het niet verdiend om in zòn schlecht daglicht wordt gebracht)
Dan sturen ze je zo weg, lieten ze zien in KS. Een nieuwe band ging optreden, de zanger had een KS shirt aan, kon gelijk weer naar huis... :{
Bereid je wel goed voor, zorg dat je alle genoemde punten in deze thread naar voren brengt... Wie weet is de eigenaar van het bedrijf (in zoverre t een bedrijf is... ) er ook !
en als je zegt: kaliet hazuki rulez.... in de camera, dan krijg je 'm... daar hebben we 't na afloop wel over
tip: zwarte broek, xbw.nl of xbox t-shirt (en als je dat niet heb gewoon een groene), en een keycord. als je dit allemaal aan heb krijg je van mij een schouderklopje ---edit--- speciaal voor DarkwingDuck Iedere zaterdag 19.00 op Ned3 - hh. di 13.40
Ja sorry maar ik heb nog steeds een vraag. Weet je al waar ze je vragen over gaan stellen. Want eigelijk hebben we nog geen een bewijs gevonden dat ze geen echt bedrijf zijn. Ze staan ingeschreven bij de kamer van koophandel met het zelfde adres waarmee de website ook is geregistreerd. Niet denken dat ik ze vertrouw hoor. Maar wat wil je daar precies gaan vertellen?