leuk. wat echt heel jammer is, is Memphis' reactie in deze thread bij de consumentenbond: http://www.consumentenbond.nl/doeme...sixT6RUj4ro&view=forum_reacties&threadid=1043 daar spuug ik echt op :r ps. en leer eens spellen, inhoudelijk zijn je teksten al achterlijk genoeg. ps2. ik ga er voor het gemak van uit dat het dezelfde Memphis van het forum is.
ik heb ff die reacties op de site van de consumenten zitten lezen, mephis gaat inderdaad een beetje te ver,al is z'n woede te begrijpen. maar helaas zijn er weer 2 tegenreacties bijgekomen die toch niet veel goeds voorspellen: ik heb ook al 1 spel binnen van hun en nix mis meej zijn is goed vanhun gedaan snel gelevert maarja mischien hij jullie naaien ik niet weten en Ik niet weten wat jullie seggen, ontvangen al 3 spellen van die website. Dus jullien niet lullen moeten en zoals ene maseratti reageert, spellen worden pas na 10 december geleverd, dubbel dubieus dus. Ben benieuwd wat kassa vanavond zegt
nee dat klinkt als een doodgewoon suf figuur dat leuk nederlands-met-accent probeert te schrijven om lollig te zijn. kom op, dat is toch duidelijk? "mischien hij jullie naaien ik niet weten" yeah right want zo praten allochtonen altijd, en schrijven natuurlijk dan ook zo...
Lol, je kwam wat moeilijk uit je woorden, maar toch applausje, weer een ster meer op XBW! Echt grappig om dit te zien...
nou nou jongens, niet zo zeiken, hij was gwoon wat zenuwachtig, zou jij tog ook zijn? (was die gast met dat petje z'n broertje ofzo??) maaarre, wat zou jij dan doen?? keihard gaan schreeuwen, xboxworld.nl is the best? ofzo?
Niet allemaal, sommige wel. M'n hele wc op m'n werk staat vol met zulke teksten, wrom niet. Maar goed, kans is erg groot dat het een lolbroek is, sowieso heeft ie niks ontvangen en is het dus niet waar.