Dat niet alle games goedkoper zijn bewijst Mechassault - 49.98 wel deze is namelijk te koop bij gcschop.nl voor 39,90 €
als je goed oplet zal je zien dat alleen de aanbiedingen vaak goedkoper zijn, maar de rest is ongeveer even duur. Ik kijk darar nog wel eens naard dvd's maar ze zijn daar bijna altijd duurder.
wow doax zo goedkoop!! marja ik heb hem al en al die andere spellen zijn bijna overal afgeprijst..en nu die classics het is een goeie tijd voor de xboxgamers!!
Ik denk dat de xbox wel goedkoper zal zijn, maar toen de folder gedrukt werd was er nog niets bekend over een prijsdaling, dus staat ze voor €243 in de folder.
je moet eens bij replay videogames kijken daar zijn nog veel meer spellen afgeprijst dan bij de makro
gelden deze prijzen ook voor de belgische makro ? want op www.makro.be heb ik niets gevonden over die prijzen
Ik ga woensdag, voor de mensen die in Maassluis/HvH/Rozenburg etc. wonen wil ik wel wat meenemen...(vooraf betalen, want ik heb niet genoeg om voor te schieten )
Er is wel een site van de Makro, maar je moet je nummer van je pas invoeren, om de folder te kunnen bekijken.