Xbox games bij Makro

Discussie in 'Algemeen' gestart door Koen14, 12 apr 2003.

1. de luie hond

de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Er stond weer iets nieuw op de site van de makro:

De X-box spelcomputer, op pagina 17 van de speciale Multimediafolder, is verlaagd van:
    205.- (243.95 incl.) naar
    156.- (185.64 incl.)

2. ikah

ikah Guest

hmmm ik ga ook vaak naar de makro in best maar zijn er nog meer makro`s in nederland?

3. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In Delft zit een makro

4. de luie hond

Leuk Bevonden:
    11
    Er zijn volgens mij 7 verschillende Makro`s:

Amsterdam, Delft, Breda, Nuth, Best, Duiven en Hengelo

5. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Daar klopt dus helemaal niks van!
    Ook als iets niet in de aanbieding is is het vaak (veel) goedkoper dan in gewone winkel. Check de nieuwste cd's voor vaak 15 euro (21 euro bij MM enz..) en soms zelfs 12 euro als ze in aanbieding zijn.

O ja wat betreft dvd's die zijn dus ook heel wat goedkoper want bij de makro liggen die voor gemiddeld 20/22 euro en dat is dus ook 10 euro goedkoper dan elders.... En ik heb het dan wederom ook over de nieuwste dvd's

Ik koop daar ook vaak mijn games, alleen 1 nadeel. Je kan de games niet ruilen... Dus als je de game niks vind heb je pech gehad.

6. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Waarom? De makro in Best is 1 van de betere.. :)
    Heb ik ff geluk dat ik in Best woon.. :)

7. de luie hond

Leuk Bevonden:
    11
    De prijs van DOAX, die in het krantje stond klopt niet. Ik ben namelijk net bij de makro geweest om hem te halen, maar er stond op dat DOAX 48 euro (excl) is. Toen ben ik bij de balie gaan vragen wat de werkelijke prijs was, aangezien in het krantje stond dat DOAX 28 euro (excl) was. De actuele prijs is 38 euro (excl) / 45,22 euro (incl).

Ik heb hem toch maar gekocht zodat ik kon bewijzen hoe duur DOAX is :). Klik hier

8. Croman

Croman Burning out...

Leuk Bevonden:
    0
    En je hebt niet gezegd dat er een andere prijs in het krantje stond? Wat een knuppels. Niet dat je daar wat aan hebt, wan t prijswijzigingen zijn altijd voorbehouden :mad:

9. de luie hond

Leuk Bevonden:
    11
    Natuurlijk heb ik dat wel gezegd, maar als ik alles moet gaan opschrijven wat ik heb gezegd, wordt mijn bericht nogal lang en niet geschikt voor de jeugdige lezers }:]. Maar de prijzen in het krantje zijn onder voorbehoud, dus ze hoeven DOAX niet voor 33 euro te verkopen.

Laatst bewerkt: 15 apr 2003
  10. Croman

Croman Burning out...

Leuk Bevonden:
    0
    Kreeg het Mekro personeel onderuit de zak }:] Je had toch kunnen vragen of ze even naar het hoofdkantoor willen bellen, wij hadden toen iets dat veel duurder zou zijn dat de catalogusprijs en toen belden ze op en toen bleek dat ze een fout hadden gemaakt. Dus toch de lage prijs ;)

11. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij welke vestiging van de Makro ben je geweest de luie hond?

Zou wel zonde zijn als het een drukfout is. Misschien dat andere die toevallig toch al naar de Makro moesten ff kunnen kijken of het bij hun filiaal hetzelfde geouwehoer is?

12. de luie hond

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb een of andere manager gesproken, nadat ik al bij het personeel ben geweest en die zei dat het fout in de folder stond, dus geloof ik hem maar. 45 euro is niet duur voor DOAX, alleen 33 euro was iets leuker geweest.

13. de luie hond

Leuk Bevonden:
    11
    Ik ben in Breda geweest, maar volgens mij zijn de prijzen van alle makro`s hetzelfde. Maar inderdaad ff kijken bij een andere filiaal kan geen kwaad.

14. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Prijzen zijn idd hetzelfde, maarjah misschien dat de filiaalmanager in Best (waar ik altijd heen ga) te overtuigen is om 'm toch voor de folderprijs weg te doen :9

15. Croman

Croman Burning out...

Leuk Bevonden:
    0
    Op de site staat nog de lage prijs en je zou denken dat ze dat wel veranderen als er iets niet klopt. Ik denk zelf dat je gwoon te veel betaald hebt, voor de Makro dan.

16. Sn7ke

Sn7ke Tuinslang

Leuk Bevonden:
    0
    =_= en indy is nog wel steeds duur....damn!!

17. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Morgen ga ik naar de Makro in Delft...zal wel ff melden wat de prijzen daar zijn (waarschijnlijk krijg ik em toch 2e hands voor 25...maar naar de Makro ga ik ;))

Edit: Waar "em" DoaX is ;)|:-

18. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Damm... had ik dit nou eerder gelezen... was ik niet gegaan.....

fucking eind gereden voor nix..... grrrrrr......

btw. ik heb het in Delft al gemeld.... toen zeiden ze. ik zou het ff doorgeven dat het fout is!.....
    volgensmij waren er al een paar voor me geweest die het hebben gevraagd, want het krantje lag al open op die pagina... grrrrr.....

19. sander_kok

sander_kok Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga morgen naar de Makro in A'dam om DOAX te halen, maar hij is daar dus 45 euro????? Kl...!!!! Maareh iemand die hem daar gehaald heeft???

20. sander_kok

sander_kok Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er iemand in Amsterdam naar de Makro geweest? En zo ja was hij daar ook 45 euro????? Ik wil het wel ff weten ik ga morgen ook.

Deel Deze Pagina