gelden die prijzen ook voor de belgische makro? want op www.makro.be kan ik nix vinden over doax 45euro
:? ze zeggen hier dat hij 45euro kost in de macro:-o ik ga in ieder geval morgen es zien in de macro in gent
Ze keken gewoon in de computer, daar stond hij voor 45 nogwat. Ze is naar haar baas toe gegaan, ze mocht een briefje schrijven zodat ik bij de kassa gewoon het verschil terugkreeg. Dat heb ik nu een ik heb dus maar 33,32 betaald.
En dat briefje heb ik niet meer want dat moest ik inleveren. /Mod Je kan je berichten ook editten. Dit is al de 2de keer in dit thread dat je een dubbele post maakt!!! edit by Eastmaster
ff offtopic vraagje; PDO is 50 euro, volgens mij is ie nergens goedkoper te krijgen dus ik zit te overwegen em te kopen, maar ik weet nog steeds niet echt of het een echt leuk spel is? wat zijn de minpunten? en hoelang doe ik er ongeveer over?
Volgens mij hoort dat niet in deze topic maar gewoon onder de topic algemeen van pdo?? Die vind je hier: Algemeen PDO
Nee, ik heb em niet voor 33 meegekregen....ging wel bij de klantenservice verhaal halen...mocht niet baten (dit was in delft)
Bij de Makro in A'dam heb ik het aan iemand gevraagd die er gewoon rond liep, die zei dat ik het spel moest scannen om te zien wat de echt prijs was. Dat deed ik en de scanner zei dat hij 45,22 koste. Ik ben naar het info/kassa ding gegaan op de electronica afdeling en verteld dat ik 36 euro heb uitgegeven omd aar te komen en dat ik er dan achterkom dat hij duurder is. Zij bekijkt de folder en belt met haar baas. Die wil de folder en het spel oook zien om te kijken of het wel het spel is. Hij ziet dat het dezelfde zijn en geeft haar toestemming om een briefje te schrijvwen waarop staat dat ik het verschil terug zou krijgen bij de kassa. Ik ben mijn andere dingen afgaan rekenen en toen dat briefje gegeven. Het bedrag werd van mijn totaal bedrag afgetrokken en zo heb ik alsnog hem voor 33,32 gehaald.
Waarom moeten ze hier in Delft nou weer zo moeilijk doen. Zelfs een maat van me, die daar werkt, kon hem onder geen mogelijkheid voor die prijs meekrijgen, en dat terwijl klanten hem i Amsterdam hem wel gewoon voor die prijs meekrijgen. Not fair! :{ En om nou naar Amsterdam te gaan...nee, dat kost me uiteindelijk meer. Naaistreek.
Ik heb hem gisteren ook gehaald, was eerst gewoon voor de hogere prijs, toen naar zo'n man achter een balie gegaan(klantenservice?) en toen heb ik lang moeten wachten, en na 40 minuten kreeg ik het verschil terug Hulde aan de man uit Best