o? Als jij ELK spel koopt, en elke week een nieuwe hebt, speel je haast geen eenspel uit, overigens zullen we op dit forum streng gaan controleren op dit soort zaken, mocht iemand gewoon vertellen over zijn backups enzo (in de toekomst dan) dan wordt zijn info gewoon lekker doorgestuurd naar de BSA.. (niet dat zij er wat mee doen, maarja )
Hoe bedoel je NSB praktijken????? Iedereen heeft er recht op om een backup te hebben die hij ook af moet kunnen spelen, voorwaarde = wel dat je het orginele spel ook bezit. Ik weet zeker Wouter dat jij ook wel eens een nummertje naar beneden laad, het = zwaar beneden alle pijl om mensen die het over backups hebben meteen maar aan te gaan geven, maar als je het toch zo graag wil doen laat je niet tegenhouden door mij.
Wij willen het gebruik van backups (dus die je zelf niet origineel hebt) niet aanmoedigen, wij verbannen dit dan dus ook van het forum om zelf niet aansprakelijk te worden gesteld door MS oid
PFFFff... Dat je het gebruik van backups niet aanmoedigt en er daarom geen threads op dit forum van wilt zien kan ik me voorstellen, maar om vervolgens gegevens door te geven vind ik dus ECHT een NSB actie. Hoe kom je d'rbij zeg...Laat iedereen lekker zelf bepalen wat hij doet Charles Bronson. Trouwens van die backups ben ik niet met je eens. Als je het een leuk spel vindt, speel je het heus wel uit. Als het spel minder is misschien niet, maargoed, dan ben je misschien 15 euro (geen id wat die dingen gaan kosten) kwijt ipv. 70 voor een game waar je niet zo blij mee bent. Maar wat je net zegt over de BSA vind ik echt een lage streek.
inderdaad, als je steeds spellen download en waardeer je het spel niet meer, daarom doe ik dat ook nooit. De zegel van je spel mag trouwens rustig verbroken worden, hoor, althans toen ik PGR inruilde voor RSC, als je het alles maar mooi onbeschadigt houd.