hallo ik heb gezocht naar de juiste trhread maar ik kon niks vinden en als ik neit goed gezocht heb zou ik graarg door gewezen willen worden maar hier is mijn vraag: ik wil mijn xbox spellen op de xbox 360 spelen maar dat komt er links in beeld dat de disc misschien vies op dat je de concole op nieuw moet opstarten e ndan doe nik dat maar dan gebeurt het weer zou iemand misschien weten wat ik moet doen om xbox spellen op de 360 te spellen gr joris
dan is hij egt vies of beschadigd heb je wel de update gedownload? en misschien kan je deze vraag beter stellen in de backwards compatible thread
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=76745 Als ik zo je uitleg lees, dan heb ik een vaag vermoeden dat je emulator niet eens start. Als het goed is krijg je eerst een witte achtergrond met het groene oude xbox logo in beeld. En dan komt soms aan de rechterkant in beeld dat je dat spel niet op de 360 kan spelen. Vraag het maar in bovenstaand topic, misschien dat er meer mensen met hetzelfde probleem zijn.