1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox Gift Points

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door B Tender, 1 mrt 2016.

  1. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Wanneer ik games uit de Amerikaanse Store wil kopen koop ik doorgaans met paypal een Gift Card van mircosoftstore.com met dollars die ik vervolgens redeem waarna ik de met de geredeemde dollars de game koop. Ik heb namelijk geen creditcard.

    Zie hier: http://www.microsoftstore.com/store/msusa/en_US/pdp/Xbox-Digital-Gift-Card/productID.289171900

    Nu zie ik dat op de Argentijnse Xbox Store de nieuwe DOOM goedkoop wordt aangeboden (omgerekend nog geen 40 euro). Ik zou deze graag kopen vanuit de Argentijnse store.Ik kan echter op de Argentijnse versie van microsoftstore.com geen (Argentijnse) giftcards vinden.. Mijn Spaans is ook niet geweldig helaas dus dat helpt niet..

    Weet iemand of er op de website van Microsoft Argentinië giftcards te koop zijn (zoals op de Amerikaanse en Nederlandse store)?
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Argentinië heeft geen giftcards helaas.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  3. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Bedankt voor je reactie. Dat zal verklaren waarom ik ze niet kan vinden op de website van microsoft.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  5. Nosferatu111072

    Nosferatu111072 Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja alleen is in dit geval Far Cry Primal apex edition maar €35,- in de Argentijnse store. Heeft iemand al met een creditcard geprobeerd games te komen in de Argentijnse gamestore?
     
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Bij een CC zul je een Argentijns adres nodig hebben.
    Uiteraard is dit te regelen met een digitale CC.
     

Deel Deze Pagina