Ik zal het vanavond ff proberen, ik heb nu last van de Zon die precies in me TV schijnt... MasterJ, met andere woorden zou jij die Amped Soundtrack wel willen hebben?
Ik heb een aantal goodies gekregen bij bestellingen uit de States voor Games en Hardware.. Die grote sticker heb ik nagestuurd gekregen van iemand waarbij ik een Game had besteld via Ebay.. altijd Cool toch!
oops ik wou dit bovenste net posten, maar was nog ingelogd op ZLatan zn account omdat hij net hier was..
he Shareman ik heb net de review van amped gelezen in de PU en daar liepen ze te piepen over de controls en dan is nu mijn vraag zuigt de controls zo erg dat het niet meer de moeite waard is om het spel te kopen
Controls zijn zeer wennen, want als je in de lucht beetje stoer wilt draaien moet je met de rechter analoge pad gaan kloten, terwijl je eerst met A vaart gemaakt hebt
is het daarom leuker omdat je dan realistiser springt en niet gelijk de eerste keer een mega trick uitvoert
Tis gewoon wennen, spelen op die kiosk is niet echt lekker omdat je moet staan en die controllers niet zo ver uit die buis kunnen thuis gaat het denk veel beter