Klopt!! ik moest eerst ook wennen aan de controls, toch blijft hij best wel pittig om goed te kunnen spelen, maar het gaat steeds beter.. en tja als je dan ziet hoe de game graphics zijn... Awesome... echt wel een aanrader dus voor een behoorlijk realistisch spel.. en de fun van een Custom Soundtrack ik ook wel geinagh!
MasterJ, stuur ff een mailtje naar x-box@xs4all.nl met je adres gegevens, zodat ik die Amped CD kan sturen als je die tenminste wilt hebben
en? komt dat filmpje nog Het is niet dat ik je niet geloof maar kan je meteen nog ff dan de krant van vandaag erbij houden ofzo?
hahahahahhaah (*lacht gemeen*) ik heb lekker ook xboxgoodies () nl. - een tshirt met FXXK erop in het groen (fuck betekent dat voor de sukkels onder ons) - een mappie met stickers en een boekie waarin de games staan (kort) beschreven - een vette poster hahahhahahahahah mzzl Munch and Abe
Shit, net te laat voor de amped cd. Ik heb amped circa een half uur bij de kiosk gespeeld. ik moet zeggen de controls zijn effe wennen, maar als je ze door hebt dan speelt het lekker. Ik heb de review van de Pu ook gelezen, ik snap niet dat ze een 5 voor de gameplay gaan geven als ze de controls niet snappen. jammer
Ik vind dat je gelijk hebt want de controller is natuurlijk ff wennen maar toch had ik het na een tijdje in de gaten hoor als ik het spel een cijfer moet geven zou het een 8,5 worden.
Hier ff een test filmpie.. is wel de Replay want het speelt een beetje kut met een camera in je hand.. Link verwijderd...
Ik heb een andere manier gevonden.. ik ga met een digitale video camera met een S-video in een stukkie Wreckless opnemen, dat moet een strak beeld geven...
Nou eh.. zit geen vaart meer in bij mij met het downloaden, maarre shareman, wij kunnen dat dan wel als filmpie posten op www.xboxworld.nl he als jij n echt lekker ingame movie heb
GVD, bied er een gast iets kicks aan op een forum. (Amped cd) dan ben ik weer te laat. Ze moeten ook altijd mij hebben.