Ik ben het filmpie aan het uppen naar mijn xs4all ruimte, daar mag ik nog 3500Mb dataverkeer hebben tot het eind van de maand, als dit op is dan verdwijnt de link.. dus wees er snel bij.. de url volgt straks alks de upload voltooid is..
Of is d'r missch. wat met mijn zus/Kobold! Jeez wat is dit ineens een kutserver zeg....damn het forum kraakt. Bij mij dan....grrrrr! Vandaar late reactie, whaahhahahahaha,waar hebben jullie het eigenlijk over??!
Nope ik ben een lekker mannetje or kijk maar: http://people.zeelandnet.nl/michaelb/Skatesite/Skate.html
Posted by Wouter ja woutertje, connecties he ! (jij bent niet de enige die met microsoft in contact staat! ) mzzl Munch and Abe
xboxwillrule, ik weet het type niet eens meer van mijn TV Ik heb hem al een jaar of 5 sorry. Als ik nog eens een filmpje maak, dan gebruik ik een beamer, en neem daar met de Video Camera vanaf op, dat scheelt weer strepen door het beeld etc... Jammer dat de Cam geen 60 Hz kan opnemen, echter alleen afspelen Maar toch een geslaagd filmpie
Heb je toevallig nog zo'n filmpje met gotham racing? Er zijn maar weinig ingame filmpjes te vinden... meestal alleen replays
Ik heb Halo nog nauwelijks gespeeld, daar wil ik echt de tijd voor nemen, dus heb ik nog geen echte In-Game beelden voor je, want je begint eerst me de training etc.. ik kan wel de InGame Demo opnemen, maar ik weet niet zeker of dat filmpje al bij de Xbox site van MS staat. Ik krijg wel ineens een idee, er zit een S-Video input op mijn Geforce3 kaart in de PC.. ik zal eens kijken of dat wel wil lukken... ik kom hier later op terug..
oeps je post niet goed gelezen, ik dacht aan Halo inplaats van PGR... ik heb PGR zelf niet meer, die heb ik indertijd met iemand geruild tegen Amped..
input? volgens mij is dat gewoon een output zoals met elke andere geforce hmm jammer dat je pgr niet meer hebt Halo heb ik wel uitgespeeld, tof spel, maar daar zijn zat filmpjes van te downloaden ach een amped filmpje mag natuurlijk ook hehe