Mijn ASUS v8200 deluxe heeft ook S-video input, ik heb het zonet geprobeerd en de input lukt... maar typisch Microsoft, die heeft een Macrovision beveiliging in de videostream gemaakt... dus ik kan het niet opnemen Dan maar weer the old fasioned way.. een screener
kun je niet van alle games een stukje maken en dat in een filmpie stoppen met een relaxed achtergrond muziekje
mwa blood wake lijkt me een beetje saai eentje van amped lijkt me toch nog het leukst Ook voor de rest aangezien de meesten dat spel toch wel willen zien voordat ze het kopen (lijkt mij)
aahhhuumm als die die xbox macrovision heb iets wat niet kan hoor!!! de game is 60Hz toch als de60Hz aan staat kan geen een video kaart die 60Hz opneemen om dat die 60Hz anders is dan de kaart zelf ik heb dat met me ati al inwonder 8500 Redeon maar dat is geen macovision ps als je dat heeft heb je ene programe die die Macro stream decode via de S-video dus je kan het gewoon doen. P.s flikerd die beeld heel erg end zit die niet goet op de beeld zo ja dan is het gewoon dat die geen 60Hz aan Kan whhuuuaaa
Leuk verhaal, maar ik kreeg de melding toen ik de video stream wilde opnemen, dat dit niet mogelijk was vanwege een Macrovision beveiliging. Niet vanwege 60Hz etc.
Ok zeg welken drivers je heb en welke versie Geforce dan gaa ik die AntiMacro voor je downloaden of vinden dan ka je het opneemen
shareman : thanks voor de wreckless movie, altijd leuk om te zien.. zag ik dat je daar een OXM magazine had liggen? ik neem aan dat je de amerikaanse xbox hebt (maar aangezien je wat exclusieve spulletjes hebt is het misssschien een euro xbox??), maar weet jij of de US OXM demos op euro xboxen werken? want dan ga ik me meteen even de OXM bladen bestellen met demo-discs.
Wreckless lijkt me vet gaaf. (met 240km/h door zo'n straat bijv.) Maar het schijnt nogal kort te zijn. Zo'n spel is toch weer €69!