ik wil ook van die goodies waar krijg je di gratis natuurlijk *edit* http://www.micromedia.nl/ hiero had ik gemailt en kreeg een mailtje terug dat hun tasjes aan het maken waren met xbox-stuff ..... (ik mocht er ook wel een hebben )
De tas die ik heb is echt bedoeld voor de Xbox en alle atributen, degene die je bij Dixons krijgt, is meer een reklame tas, voor schoolgaande peoples etc.. maar toch wel leuk, ik heb er ook 1 gekregen, wel handig voor je lunch pakket etc
nee volgens mij kun je niet DE XBOX er in doen maar ik denk teminsten dat je gewoon wat rommel krijgt zoals foldertjes,stickers, KORTING?!??!?!?!?!?!?!?(kwee niet hoor) he niet allemaal gaan bestellen anders krijg ik er geen (zit er bij de xbox als je em koopt een demo bij?!??!)
Ik denk niet dat je zo'n tas "krijgt" als je een Xbox koopt, maar als dat wel het geval is, is dat mooi meegenomen. en Ramin, ik heb speciaal voor jouw al mijn X-pak posts verwijderd, nu kan je weer gewoon slapen hoop ik
pphhhooeee eindelijk damn ik kon niet meer slaapen ik dach eers dat jij het was maar nu weet ik het zekker
????????????????? wat denk je dat het nut is van een console met LAN abilities zonder het mee te nemen??????????? DUHHHH trouwens ik sleep mijn xbox elke week minstens een paar keer ergens naar toe naar mijn vrienden om effe flink te halo-e
Dat klopt, ik zie hem altijd slepen met dat ding door Delft. Je hoeft maar naar Delft te gaan en dan zie je hem al lopen
Je krijgt wel zo'n tas gratis. ik krijg hem ook hij is 29.95 euro. das wel handig dat ik hem gratis krijg