1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Hall of Fame

Discussie in 'Games' gestart door Sen, 9 okt 2020.

  1. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Dag allen. Doen jullie ook mee met de Xbox Hall of Fame? Ben jij een echte Achievement hunter? De Xbox One-generatie loopt op zijn eind. Maar wie heeft nou de meeste Achievements gehaald sinds de Xbox One uit is? Wie heeft er eigenlijk de hoogste Gamerscore hier op Xboxworld? Op welke Achievements ben jij het meest trots?

    Neem vooral hier eens een kijkje en doe mee! Je kunt allerlei prijzen winnen!
    https://www.xbox.com/en-US/promotions/hall-of-fame

    Wil je op Xboxworld.nl graag een maand gratis Game Pass Ultimate scoren? We hebben drie codes om weg te geven. Als je wilt meedingen, dan moet je in dit topic reageren met kort verhaaltje over jouw meest memorabele ervaringen met Achievements. Je kunt hierbij natuurlijk een screenshot toevoegen van een bijzondere Achievement die je hebt gehaald of je kunt je enorme Gamerscore tonen. Op vrijdag 16 oktober zal ik uit de reacties drie gelukkigen kiezen.

    Natuurlijk kun je ook allerlei andere dingen in dit topic posten :)
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Beter lezen: Xbox One en niet Xbox 360. :p Witcher 3 daarentegen. :oops:
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Ik heb deze generatie wel 300 punten gehaald denk ik, die prijs is voor mij
     
  5. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Over de jaren is het toch heel wat opgeteld bij mij. Nu bijna op 300 000 punten in totaal. Vroeger deed ik er ook echt mijn best voor, nu is het voor mij meer een leuk extraatje.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  6. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik heb 153.484 punten maar heb al 3 jaar niet meer de xbox aangeraakt.
     
  7. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ga je wel voor de Xbox Series?
     
  8. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Aan het eind van het 360 tijdperk heb ik mijn Gamerscore op 100.000G gezet en daar lijkt ook geen verandering meer in te komen...
    Enkele Xbox One titels die ik heb gespeeld zijn bewust onder een tweede account weggezet om mijn "obsessieve compulsieve stoornis" in bedwang te houden. :lol:

    Op Steam ben ik overigens nog wel steeds redelijk fanatiek als het gaat om het verzamelen van achievements, maar alles op alles zetten zoals 'vroeger' in het begintijdperk van de achievements is er ook niet meer bij. Vooral online haak ik nu vaak snel af of ik begin er niet eens meer aan.

    Helaas geen "Xbox Hall of Fame" voor mij dus...
     
  9. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Om heel eerlijk te zijn ik weet het echt nog niet. Ik twijfel nog behoorlijk tussen de ps5 of xbox serie. Ene kant 300 euro mooie prijs gewoon altijd doen die S serie, maar andere kant ja kan dan net zo goed meteen goed doen en dan meteen de betere ps5 of serie x halen.

    Eigenlijk wacht ik misschien tegen beter weten in dat MS eindelijk eens met meer en nieuwe exlusieve games komt.

    Mijn gevoel zegt altijd Xbox maar vond qua exclusieve games de Xbox One zo enorm tegenvallen en gelukkig dat de gamepass het leed wat verzacht heeft, maar ben best huiverig dat dit ook met de koop van Beth nog niet anders gaat wezen.
     
  10. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Niemand die graag wat wil winnen? Achievements showen?
     
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Wat win ik met de 'Lazy Bastard' achievement ... ?

    Misschien zijn we op dit forum niet zo streberig ...
    Heb persoonlijk sowieso nooit veel gehad met achievements/trophies. Leuk als er opeens een melding komt dat ik iets geweldigs heb gedaan, maar ik ben er vrijwel nooit actief naar op zoek.
     
  12. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732

    Nee precies vind het verder wel een leuk systeem en soms laat het je net wat langer bezig wezen met een game, maar voor de rest zegt een score of iets dergelijks nooit zoveel voor mij. En vooral niet hoe hoog de score is, want dat zegt verder niks, ja waarschijnlijk dat je veel verschillende games hebt gespeeld.

    Maar goed ieder zijn ding ik heb ook nooit wat gegeven om platinum trophies en anderen worden er weer helemaal opgewonden van.
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ik vond achievements in de begintijd leuk, maar het is in mijn ogen een beetje passe. Ik merkte op een gegeven moment ook dat ik de game als een soort checklist ging afwerken, iets wat het voor mij helemaal niet meer leuk maakt. Ik snap wel dat het voor sommigen een leuke toevoeging is om wat extra's uit de game te halen.
     
    Zifnap en Jorrie vinden dit leuk.
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Maar het gros van de achievements/trophies zijn ook niet leuk meer, zo inspiratieloos of niet te behalen. Kan wel zijn als ze leuk zijn dat ik er voor ga om zo nog een platinum trophy te halen maar dat gebeurt niet vaak.
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    He weetje ik post gewoon mn verhaal.

    Heb gamerscore van 29,638. Teringveel.

    Ik heb 1000/1000 Gamescore met Open Season. Niemand heeft dit. Open motherfucking SEASON.

    [​IMG]

    Tevens 1000/1000 Gamescore voor Fifa 06 Road to Fifa World Cup (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

    [​IMG]

    En tevens..als klapper..ook gewoon 1000/1000 met OBLIVION (WAT NOU YELLOW). Dit is later uitgebreid naar 1250 met expansion maar FUCK DAT OOIT WAS HET 1000/1000 OKE

    [​IMG]


    [​IMG]
     
    Sen, Zifnap, ageQned en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Mijn beste 1000/1000 was nog altijd Halo 3 :cool:
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Kameo: 1000/1000

    Je kreeg al 200 punten voor het starten van een game.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    was ook wel echt een vies leuke game trouwens
     
    Sen en Zifnap vinden dit leuk.
  19. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik weet nog wel de snelste 1000/1000 dat was Avatar: The Last Airbender

    Geloof wat was het 5 minuten hoekje rennen en B drukken ofzo. Hell weet niet eens meer hoe je dat moest doen. O ja en na die 5 minuten de game eruit halen en nooit meer spelen lol.
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Echte mannen hebben 1000/1000 in Avatar. :cool:

     

Deel Deze Pagina