hey venom ja jou ken ik wel ONTOPIC: waneer gaan we het nou doen ? ik heb nu ook halo nmp ik weet niet of 1 van jullie dat ook heeft? ik hoor nog wel heb vanaf nu vakantie dus
ja dat is een mod maar de meeste zullen hem wel niet hebben dus laten we het maar bij de gewoone halo houde ik hoop snel iets te horen over de competitie heb er zin in
Ik zou het ook leuk vinden op mee te doen Heb al Xbc geïnstalleerd, ik speel alleen lang niet dagelijks, soms een avondje als ik zin heb. En anders met vrienden, maar lang niet elke week Al ben ik gelukkig niet echt slecht en hopelijk schop ik het wel een eindje, maar moet ik wel weer eens gaan oefenen
Wat houdt die nieuwe mod in dan servantes??? Maar ik zal ff aan ICE vragen wanneer want wij hebben nu proefwerkweek!! Maar ik laat het wel ff horen. En ik voeg je ff toe op live ok _0/
Ok, laten we nu maar wat gaan afspreken. Wat zeggen jullie van dinsdag avond? In ieder geval, ik dacht: ik zet er even een site voor op Was ik toch al van plan, en nu kunnen we hem daar mooi voor gebruiken. Welkom!
okey voetbal is nu voorbij, nouja vanavond nog dus ik dacht dat we deze week wel kunnen beginnen heeft er iemand zin om al medespelers hier op een lijstje te zetten -_-
ik albertootje met kooltje alleen ik ga snel op vakantie, en mijn xbox is al op zijn bestemming dus ik kan over 2 weken beginnen. Maar zet mij er wel bij