hahahah errug weinig kans dat je met een knoppen combinatie je HD kan formatteren hoor. heel erg ongeloofwaardig. en als iets zo erg ongeloofwaardig is, is het voor mij nu al niet meer waar. ---NNEX---
ik kan misschien ooit wel ff checke of het werkt. moet ik alleen ff alle save-games overzetten naar me vriend's xbox. maar dat doe ik alleen als ik mijn xbox daar heb staan, want anders moet ik 20 keer heen en weer fietsen
ik heb het geprobeerd want mijn xbox is defect (hij bekrast mijn spellen) dus hij moet toch omgerolen worden Maar het werkt niet Ik heb het met de linke en rechtse stick geprobeerd maar werkt dus niet Fabeltje dus
lol, natuurlijk kan dat niet. Op de C:\ schijf van de Xbox staan allemaal files voor het Dashbord en die zijn minstens 20 MB groot. Ik geloof zelfs meer. Als je nu die HD kon formatteren, dan zouden die files ook weg zijn enzo. En die moeten dan weer terug erop. dus zou er nog een opslag medium in de Xbox moeten zitten. En dit zit er niet dus.... En trouwens de Xbox heeft schijf C: t/m F: Dus dan zou die meerdere schijven moeten formatteren. Kortom: allemaal bullshit
Wel irritant als het zou werken voor mensen met kleine broertjes: kleine broertje: Mag ik op de xbox spelen Grote broer: For f*ck sake nee! Kleine broertje: pakt controller en wist harde schijf