Nee, een andere HD kan alleen met een andere bios. Overigens heeft een Spaanse rechter pas bepaald dat een modchip op zich niet illegaal is!!! Dit kun je lezen op tweakers.net. Voor jou zou het dus een werkende oplossing zijn. Maar zoals iedereen weet wordt een Modchip niet zo gewaardeerd op dit forum, dus ik ga er verder niet op door. Ik hoop dat de moderators begrijpen dat ik geen slechte bedoelingen heb hiermee, en dat ik hier niet op illegale zaken doel!! 130 euro voor een reparatie vind ik nogal wat. Dan zou ik eerder een losse Xbox kopen, en de overige onderdelen verkopen. De goedkoopste losse Xbox is 170 euro. Maar een compleet (rosso, grand-slam, espionage)-pack en daarvan een en ander verkopen lijkt me voordeliger.
Het is niet de bedoeling om modchips in een positief daglicht te zetten.. ik wilde alleen weten ja of nee want dan koop ik een tweederhandse xbox.. ik wil helemaal geen modchip!! Ik ken zat mensen die er 1 hebben en ze vragen of ze mijn spellen mogen lenen om te kopieren maar da doe ik niet omdat ik er ook streng op tegen ben!!
hmm... maar weet iemand hoe je je harde schijf kan testen op je pc?? miss is hij wel niet kapot.. maar is het toch iets anders...
gewoon aansluiten op je pc met de ata kabel. en voeding er in. Als je pc iets herkent, de hd normaal doet zal hij het nog wel doen...
staat al op master volgens mij, moet je ff aan de achterkant kijken, kan je veranderen (8pinnetjes oid , 2 zijn verbonden via opzet stukje)