ik heb vandaag zn headset gekregen van plantronics maar er zit alleen zon gewone aansluiting aan wat je ook in de walkman kan steken heb ik daar iets speciaals bij nodig om hem aan te sluiten op de xbox?
jongen. als je gewoon de orginele xbox headset gaat kopen, dan ben je slim bezig. reactie op (je kan headset niet gebruiken op xbc) Je kan op alle spellen (live eneble) die ze op xbox connect spelen, je headset gebruiken. behalve met halo2 moet je hetzelfde als op xbox live dat witte knopje indrukken om te praten. reactie op (bij mij kan de quest niet praten met headset) ik weet niet het verschil tussen xbox live en xbox connect met dit. maar op xbox connect kan je wel met 2 headsets praten, maar het probleem wat je 'KAN' krijgen is dat je wel een echo kan krijgen van je buurman(vrouw) greetz ME
ik ben ff opzoek geweest naar een splitter voor zo'n headset... maar dat plugje (die kleine die er uitziet als een disc-man plugje) is zo klein dat niemand hem heeft. waar kan ik zo'n ding weg halen ???
heeft iemand anders al zo'n splittertje gehaald? zo jah waar... wil ook wel eens dat mijn gast wat met zijn headset kan.
Welke headset heb je gehaald.. ik vermoed dat je of niet goed kijkt, of de verkeerde headset hebt aangeschaft..
nee hij heb goede headset maar plantronics levert headset zonder dat dingetje dat je in de controller stampt
Dit kon toch in halo2 wel ofsow?? Kan me gigantisch vergissen natuurlijk.. heb nog nooit gehaletweet op live..