Weet iemand of die hoesjes bij Media Madness goed zijn? Ik bedoel qua kleur, en vorm. Of ze niet je disc's verneuken zoals andere hoesjes wel doen....
Nu zou ik wel eens willen weten welke idioot er bij MS heeft beslist dat er bij bijgekochte games (Sega Double Pack, HaloMM3 ) geen doosjes+covers horen te zitten. Doe Sony of Nintendo dat:Neen Das toch een van de weinige echte slechte idiote zaken op de Xbox.
Ja, kon dat maar! Ik heb ook groene en blauwe hoesjes nodig. Woon in Limburg dus dat is ver. Weet iemand een andere site in Nederland die groene en blauwe dvd hoesjes aanbied?
Er zit alleen een CD met wit papieren hoesje bij en boekjes. Als je op Google zoekt voor de hoesjes dan kom je wel een paar sites tegen waar je ze kan bestellen. Inmiddels heeft me broer 10 groene hoesjes weten mee te nemen van de HCC( 10 hoesjes 2,50 Euro) Ze zijn wel iets lichter dan de officiele Xbox hoesjes maar dat maakt niet zoveel uit
ben er vandaag idd achtergekomen ondanks dat die gast bij de Mediamarkt zei dat de originele hoesjes erbij zaten maar ja dan maar kleurenkopie staat ook wel leuk
kan iemand bevestigen dat de groene Xbox hoesjes ook te koop zijn op de zwarte markt in beverwijk?....
Jij hebt de Nederlandstalige Xboxmagazine gekocht, die demodiscs zitten bij de Engelstalige officiele UK Xbox Magazine. Nog een oplossing voor mensen die xbox-doosjes zoeken: De baggerfilm Bend It Like Beckham zit in een groen doosje. Zoek dus op het internet een shop die hem voor 5 euro verkoopt en je hebt een xbox-doosje
Klopt. Ik heb Massive Entertainment Pack gehaald. Halo en MM3 zijn zonder hoesjes. alleen zo'n papieren ding. Maar ik heb de covers gewoon online gezocht, uit geprint, en nu ga ik dus OXM halen voor die groene doosjes