Maar leert je zus zo met dieren om te gaan vraag ik me dan af Een echt beestje moet je dag en nacht voor klaar kunnen staan, nu is het kwestie van Xbox uit en volgende week weer verder waar ik gebleven was. Zo'n Tamagotchi is beter gemaakt om te leren met beestjes om te gaan, die kon teminste dag en nacht piepen...
en dan zit je met het gevolg dat je kleine broertje/zusje dat zo leuk gaat vinden, dat jy een nieuwe xbox moet kopen, omdat jy er nooit meer op kan.. Je verzint het wel leuk, maar de doelgroep is wel heel beperkt.... 8 tot 12 jarigen die het spel serieus willen kopen, maar die hebben er geen geld voor... EN N.U.D.E MOET G*DV*RD*MM* HIER GERELEASED WORDEN!!
Maar....dat N.U.D.E....wat is dat eigenlijk??? 'k Heb ook al ergens gelezen dat ze die naam gewoon voor de grap hebben gemaakt en dat de naam niets met 't spel te maken heeft...
Ik denk niet dat het echt zal aanslaan op de xbox. Mischien dat de mensen die de hele dag the sims doen, het echt geweldig zullen vinden. En als het spel uit zou komen zou het zonder twijfel uit geroepen worden tot game of the year op de tmf awards. Maar ik denk niet dat de echte hardcore gamers zich daaraan zullen wagen. Verder wel een leuk idee.
dat van de tmf awards daar klopte niks van weet niet of je het weet want het zijn heel toevallig alledrie spellen van EA, als dat eerlijk was gegaan stond halo in ieder geval al in die lijst ...dus verwacht er maar niet al te veel van
Maar de leukste is dan toch dat 't op de achtergrond zou kunnen staan! Of kan je al via Live aan zoiets komen (ik heb nog geen Live,dus 'k kan het niet weten)?
Ik vind het maar een kut idee.. Moet je de hele dag je Xbox aan zetten om je virtuele huisdier te verzorgen, tijden in de gaten houden.. Zit je bij McDonald's, sorry ik moet gaan.. ik moet m'n Xbox huisdier eten geven Let me put it this way, leuk idee voor mensen die van dieren houden en niks te doen hebben...
Om eerlijk te zijn, zou zo'n spel mijn aandacht ook niet lang kunnen vasthouden. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel een heel lief idee vind! Speciaal voor je zusje zoiets bedenken: is toch wel heel cool van je... Misschien komt zoiets ooit nog wel. Japanners houden wel van dit soort spelletjes, dus ik acht het niet onmogelijk. Op de PC is er ook een tijd geweest dat dit soort spelletjes ervoor uitkwamen, dus wie weet ook voor de XBox... 'k Hoop voor je zusje dat ze er snel iets op verzinnen Succes ermee...