nou.. om de productie kosten te verlagen zou het best wel kunnen zijn dat er goedkopere onderdelen gebruikt worden.
lijkt mij relaxt hoor! In die files van tegenwoordig heb je Super Mario deeltje zoveel makkelijk uitgespeeld. En het is ook handig als je veel in de auto zit om je muziek database te hebben. Ik zie er de voordelen wel van! Nu alleen het geld nog... :{
Tja, wat dat betreft is mijn oplossing veeeel goedkoper. En je kan niet eens Xbox Live spelen in de auto!
nou nee eigenlijk niet Sattelite verbinding mag dan we snel zijn, de Ping is gigantisch alles word om de seconde verstuurd, het is niet constant als bv kabel je zou dus door een gebied moeten staan met hotspots wil je in de auto kunnen liven. Kortom technisch gesproken is het nog nie mogelijk om draadloos high speed te kunnen internetten
uhm...jawel, in Horst (klein dorpje in Limburg) zijn ze volgens mij nu bezig met een test om te kijken of er animo is voor draadloos internet. je kunt daar kiezen uit 1024/1024 512/512 384/384 verbinding. best relax
Nou ja, met een satelliet kun je niet eens verbinding maken met Xbox Live want Live in de huidige staat ondersteunt alleen kabel en DSL connecties....
wifi, dan zou je op de hele route hotspots moeten maken, die je of anoniem moet benaderen of je nogmaals ergens een abo moet afsluiten, Misschien is dat vodafone iets, ze claimen de zelfde speeds als ADSL vodafone kaart ding in laptop, ICS aan klaar
ik zag vandaag in 'Pimp my ride' op MTV dat ze in een auto een xbox hadden gebouwd. moest wel lachen, want gamen in een auto gaat me een beetje te ver. pak dan gewoon een gameboy oid _0/.
als je echt op safe wilt spelen, doe er dan een grotere accu en een grotere dynamo....dan heb je altijd stroom als je rijdt
Ik weet niet wat het probleem bij jullie is maar grote atuo heb je er echt niet voor nodig hoor, met een renault clio lukt ook makkelijk.....En het geen dat mensen zeggen van woow verslaafd ofzo, of wat dan ook, vind ik ook beetje vreemd, als iemand met zijn ouders naar zuidfrankrijk moet rijden en hij gaat alleen met zun ouders ofzo, nou moet je je toch wel een beetje kunnen vermaken..Mensen willen hulp zoeken hoe ze het in moeten bouwen, niet of ze het wel of neit meoten doen en of ze verslaafd zijn wel of niet... Ik wil hem ook er in zetten, en spelen, alleen ik moet nog een converter vinden van 230V naar 12 volt, de aansteker in de auto, dan ben ik klaar...iemand nog suggesties??graag...
Zoveel verbruikt een Xbox toch niet?!! Als je ziet wat voor een (audio) vermogen ik kan opwekken met de standaard dynamo, dan zal een Xbox wel meevallen hoor, die trekt ongeveer 60 Watt (net gemeten).
ik heb er niet egt verstand van, maar die gast van pimp my ride op mtv heeft egt zon vette bak he, ongelooflijk gwoon. Weet iemand hoeveel dit ongeveer kost met tft schermpjes en al?? Mssn dat ik het over een paar jaar ga doen met de xbox2
Of je koopt gewoon een hele lange LAN kabel Maar serieus. Ik denk niet dat het erg lang zal duren voordat je in de auto kan internetten met 10 keer zoveel snelheid als een huidige ADSL verbinding. De Xbox(1) zal tegen die tijd alleen wel uit de makt gehaalt zijn. Het zal dan "Xbox3 everyware" zijn ofzo.
Check een keer MTV, Pimp my ride (met X-Zibit) zoals (EXG)LINK al zei. Daar worden regelmatig consoles aangesloten in auto's. Als je het doet, doe het dan goed > MTV style! Wat ze er daar allemaal mee doen is jammer genoeg niet te betalen. Toch maar in Amerika gaan wonen en mezelf opgeven voor dat programma...