In mijn oude auto had ikzelf een playstation ingebouwd met een leuk schermpje. Wat zeer belangrijk is met het inbouwen van een spelcomputer is de voeding naar je spelcomputer (de omvormer dus), wat een zeer constante voltage moet hebben. Een simpele omvormer kan met gemak 220 volt geven maar die houd geen rekening mee met de piekstromen die op kunnen lopen tot 240 volt oid. En dat is echt fataal voor je spelcomputer. Mijn playstation begaf het met de simpele omvormer binnen een maand. Daarna een betere ingebouwd en toen kon ik de playstation aanzetten onder elke omstandigheden
Maw: Als je een goede omvormer wilt hebben, kijk dan goed of die beveligd is tegen lage spanningen (dat hij zichzelf uitschakeld bij een te lage voltage) en tegen piekspanningen. Een goede voltage is echt zeer belangrijk
Ik en een maat van me hebben er laatst weer 1 ingebouwd bij iemand en ik zal ff opzoek gaan naar een link van die omvormer. hij koste wel aardig wat maar goedkoop is vaak duurkoop en helemaal in dit soort gevallen
Laatst bewerkt: 30 apr 2007