1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox in de auto

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door snarfvz, 14 apr 2007.

1. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me niet zon goed idee, dat ding is extreem gevoelog voor trillingen.

je spelletjes, of nog erger je xbox gaat eraan.

2. mista B

mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

Leuk Bevonden:
    0
    dr zijn drs genoeg die het doen dus dr zal wel een of ander ophangsusteem voor bestaan;)

3. sanderSJE

sanderSJE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je gaat tog niet een 360 in de auto doen? xbox ps2 en gamecubes kunnen nog wel maar de 360 kan niet tegen trillingen...

4. SmartieZ

SmartieZ Guest

Dit is allemaal met gemak te doen dmv een ophangsysteem. En daarbij, dan moeten ze maar eens leren wat rustiger te rijden.

5. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat ook over de xbox1...

6. mista B

mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

Leuk Bevonden:
    0
    @sandersje: LEZEN!!:9;):cool:

@smartiez: of drempels weghalen;)

Laatst bewerkt: 29 apr 2007
  7. SmartieZ

SmartieZ Guest

Hah ja zeker, die drempels mogen van mij ook opjoden.

8. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Ligt er aan waar.
    Laat drempels maar lekker in een woonwijk liggen. Nodigt alleen maar weer uit om harder te rijden (bij sommige dan) terwijl er ondertussen allerlei kinderen op straat spelen. :{

Ontopic: Ik weet het niet of het zo slim is om een xbox achter in te bouwen.
    Als je rijd moeten de gene die spelen wel oordopjes indoen anders word je als bestuurder (volgens mij) best wel afgeleid door het geluid van bijv schietende soldaten :emo: .

9. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    In mijn oude auto had ikzelf een playstation ingebouwd met een leuk schermpje. Wat zeer belangrijk is met het inbouwen van een spelcomputer is de voeding naar je spelcomputer (de omvormer dus), wat een zeer constante voltage moet hebben. Een simpele omvormer kan met gemak 220 volt geven maar die houd geen rekening mee met de piekstromen die op kunnen lopen tot 240 volt oid. En dat is echt fataal voor je spelcomputer. Mijn playstation begaf het met de simpele omvormer binnen een maand. Daarna een betere ingebouwd en toen kon ik de playstation aanzetten onder elke omstandigheden

Maw: Als je een goede omvormer wilt hebben, kijk dan goed of die beveligd is tegen lage spanningen (dat hij zichzelf uitschakeld bij een te lage voltage) en tegen piekspanningen. Een goede voltage is echt zeer belangrijk ;)

Ik en een maat van me hebben er laatst weer 1 ingebouwd bij iemand en ik zal ff opzoek gaan naar een link van die omvormer. hij koste wel aardig wat maar goedkoop is vaak duurkoop en helemaal in dit soort gevallen :)

Laatst bewerkt: 30 apr 2007
  10. redfoxert

redfoxert Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey Brocade laat me vanavond ff die link weten :) Ik zoek zo'n ding namelijk ook voor mn xbox voor in de auto. Spreek je vanavond laat wel na je werk dan als je online bent ;)

Deel Deze Pagina