1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox in meerdere kleurtjes?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door FabianNL, 28 sep 2005.

  1. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    T zijn dus de debug kits hè jongens.. dat betekend volgens mij, dat ze niet 1,2,3 uit zullen komen.. ;)

    Als ze uitkomen, lijkt het me wel vet om ze er meerdere te nemen, behalve de zwarte 8)
    hoeven m'n gasten alleen een TV mee te nemen :+
     
  2. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    De zwarte is mooi... Zwart = stijl. De rest van mijn interieur is wit, dus zwart pas daar perfect bij, net zoals de rest van mijn audio/video systemen.

    Daarnaast staat zwart veel gladder dan de andere kleuren.

    En ik heb respect voor mijn oude Xbox :+
     
  3. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    jongens we zitten nou wel te geilen op die kleurtjes maar komen die ook in december hiero ?
     
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Neej, duurt waarschijnlijk nog wel een tijdje, of zo komen gewoon helemaal niet :p !
    Dus het geilen op al de kleurtjes heeft idd niet HEEL veel zin. :D
     
  5. Jaspero

    Jaspero ajax

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de rechtse het mooist.
     
  6. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Die in die DOOS jha die is het mooist _O_
     
  7. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    De blauwe vind ik wel mooi, de zwarte kun je niet zien wat waar zit.

    jammer dat deze ( nog ) niet uitkomen.
     
  8. ernestomodena

    ernestomodena Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    wat zuren jullie toch over welke kleur nou uitkomt. je spuit hem gewoon over als je hem hebt :) zor gewoon dat hij bij mijn psp past.
     
  9. Kaan

    Kaan Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wou net zeggen. ik koop de witte eerst en dan w8 ik gwn voor de kits die uitkomen. je kunt dat ding openschroeven zonder dat de garantie eraf gaat. ( dubbel ingepakt :p) schroef je zon grijze erop en klaar is kees :p
     
  10. flipmode182

    flipmode182 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    k heb een cristal edition ( doorzichtig ) van de 1e xbox.. zou er ook zo'n versie in de xbox360 komen.. anders zou het wel vet zuigen.. vind het zowieso bagger want als je de standaard koopt terwjil je al een gewone xbox hebt dan heb je dus een zwarte en een witte.. wat ( naar mijn mening ) nie tmooi is een kastje zit
     
  11. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Jah oké, maar laat jij je Xbox dus staan?
    Ik heb mijn Xbox al verkocht, dus ik heb daar geen last van.
    Maar ik zou met de Xbox 360 ook nooit meer (bijna nooit) mijn Xbox aanraken. Dus zou ik hem ook niet in de kast laten staan, maar ergens in een kassie. :)
     
  12. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom je Xbox verkopen voor de 360? als je anders geen geld voor dat ding hebt oké, maar gewoon, omdat je dan iets beters gaat kopen, vind ik echt onzinnig.. en ook zonde, je hebt dan de eerste console, die door M$ gemaakt is, gewoon weggedaan. Een deel van je opvoeding als je nog jong bent, echt zonde



    8)
     
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ik kocht eerst geen PS2, omdat ik een PS1 had en ik het zonde vond om daar niets meer mee te doen. Later alsnog de PS1 voor weinig verkocht en de PS2 verkocht.
    Xbox hou ik voorlopig nog wel even, beetje meet knutselen (casemod afmaken), maar kan me goed voorstellen dat een hoop hem verkopen voor de 360.
    Zelf koop ik waarschijnlijk gewoon de witte, ' normale' versie van de 360.
    Allemaal heel mooi en aardig die nieuwe kleuren, maar ik heb er het geld niet voor over om iets dat ik al heb opnieuw te kopen voor een andere kleur. :)
     
  14. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ben ik blij dat ik 16 ben, en opgevoed door mijn xbox wordt ik niet hoor, al was ik jong :+!!

    Het heeft niet alleen te maken met geld, daar werk ik voor maatje:) , maar het had andere reden. Maar die staan al in een topic of ander topic. Dat weet ik niet.
     
  15. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    zekers voor wit staat veel straker
     
  16. Paauwtje

    Paauwtje Active Member

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga gewoon voor de wiite en misschien dat er ooit nog eens een ander frontje op komt maar de eerste tijd niet
     
  17. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    die frontjes zijn echt idioot duur
     
  18. Paauwtje

    Paauwtje Active Member

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    1
    hoe duur is idioot duur?
     
  19. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    € 19.99 om precies te zijn :D
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Tja, goedkoop is het niet, maar echt extreem duur ook niet. Als je kijkt wat telefoonfrontjes teegnwoordig kosten dan weten ze op een hoop plekken ook niet de minste prijs voor een stukje plastic te vragen.
    Maar goed, aan de andere kant heb je voor 20 euro wel weer een mooie Xbox360 en daar kijk je ongemerkt toch vaak naar, dus in dat opzicht kan het wel waard zijn (als je een niet faceplate wilt en een mooie tegenkomt).
     

Deel Deze Pagina