ik vindt hert eerlijk gezegd ook nog wel mee vallen maar ik denk niet dat ik het gauw zou kopen aangezien ik gewoon wit ook al best mooi vindt.
wat me wel relaxt lijkt is 1 kopen, en dan die witte zelf bewerken.. mijn xbox verkoop ik niet.. das gewoon.. pnage
leuke collectors item. Vraag me af hoe die gozer eraan komt. Btw....om daar nou 200 euro voor te betalen.....
idd... lelijk ding... Van E3 was wel echt súper vet! Zou ik graag nog een keer willen hebben maar word een beetje duur grapje dan denk ik...
Ik heb het idd ook nog niet eerder gezien.. misschien zelf in elkaar geflanst.. ik bedoel als je een faceplate heb is een ander plaatje erop zetten niet een superlastig karwei iedereen denkt dat je een unieke hebt
Ik ga eens op Ebay.nl kijken of ze meer hebben Edit:/ Gelijk één gevonden Klik hier voor het ZELFDE frontje
Helemaal rechts vind ik toch wel de shit hoor. Ga zeker voor die. Edit hahaha beetje late post. Reageerde op de eerste pic.
ik had hier net gelezen dat je van die frontjes kunt kopen voor je xbox360, maar dat is alleen de voorkant. komt er ook iets dat je heel je xbox een ander kleurtje kunt geven? een zwarte 360 lijkt me egt vet. en past mooi bij mijn nieuwe LCD tv*) . wit is wel origineel. maar ik zie maar weinig witte tv's stereoinstallaties etc. waar het bij matcht.
Z'n frontje is naar mijn idee alleen leuk als je je 360 in een kast zet en alleen de voorkant kunt zien. Anders heb je z'n lollig frontje in bijv. een groene kleur en de rest is nog gewoon wit, maar ik egrijp wel waarom microsoft die frontjes heeft gemaakt.
Tuurlijk, mensen kopen het gewoon, en ze verdienen er gewoon simpelweg aan. Ik koop ook niet zo'n frontje, omdat ik het gewoonweg even eerst bij anderen moet zien hoe het staat. Vind het namelijk niet mooi, om een zwart frontje ofzo op een Witte Xbox te gooien. Maar een Witte met die Groene ringen erop is bijvoorbeeld wel weer ERUG tof, en daar wil ik dan wel weer geld aan besteden. Dus gewoon kijken welke er uit komen. In elk geval, koop ik er niet meteen eentje.