Xbox in meerdere kleurtjes?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door FabianNL, 28 sep 2005.

1. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwacht dat ze er uiteindelijk voor 5 euro liggen. De 20 euro is slechts een beginprijs en aan de meeste reacties hier en overal:), Gaan deze dingen slecht verkopen. Dit vanwege de prijs. De meeste mensen vinden het wel leuk.
    Dus prijs gaat beetje bij beetje zakken totdat ze wel verkopen. Voor 5 tot 10 euro best wel leuk extraatje voor ALS je geld over hebt. <-- als he*)

2. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk eigenlijk niet dat ze ervoor 5 euro komen te liggen. Kan me moeilijk voorstellen dat je er dan nog winst op kan maken.

3. STASKO

STASKO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat deze frontjes binne de kortste keren uit de winkel verdwijnen omdat het niet echt zal aanslaan! Daar ben ik bang voor. Ik denk dat dit soort dingen echt iets is om in Japan promotie mee maken. IN Japan zijn dit soort dingen een must

4. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Het blijft een stukje plastic.:) maar ok 10 euro dan? Dat weet ik bijna zeker. Maar goed dit soort dingen is gewoon afwachten. Vind het toch niet zo interessant trouwens die dingen. Is wel leuk extratje maar daar blijft t bij.
    Zeker geen must have.

5. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht het af ik hoop toch dat ze die X05 frontje uit gaan brengen want die vind ik zeer style vol.

6. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Wat wel super vet zou zijn. Is als je er zelf 1 kon laten ontwerpen. Maar aangezien dit vast overdreven duur gaat worden...
    Kunnen ze misschien beter een doorzichtige maken zodat je er een foto of afbeelding achter kunt plaatsen. Dan zit je wel met openingen enzo maar das een bijzaak:D

7. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    ik vind die van de E3 egt supervet maar die verkopen ze dan weer niet, wtf :confused:

8. ernestomodena

ernestomodena Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is al bevestigd dat de frontjes online in amerika al 15 dollar worden
    tevens waren er ook al geruchten dat third party frontjes 10 dollar kosten

9. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Er is een site waar je er 1 kan laten maken 15 dollar welke weet ik zo ff niet.

10. STASKO

STASKO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm dat klinkt leuk! Maar daar zullen wij geen gebruik van kunnen maken,, mischien maar het moet geimporteerd worden.

11. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0
    hmm krijg net een MOD ingeving.... denk dat mijn 360 tegen 30 december chroom gaat worden......

Wordt vervolgd...

12. ernestomodena

Leuk Bevonden:
    0
    Mij viel iets op toen ik aan het surfen was.

En toen ik op de game expo viel 1 POD mij op

Zal het dan mogelijk zijn dat er toch meerdere kleuren veschijnen binnen korte tijd

Laatst bewerkt: 28 nov 2005
  13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    mjah die kleur komt door een ele slechte foto camera :eek:

de zwarte xbox is een dev kit

Laatst bewerkt: 28 nov 2005
  14. ernestomodena

Leuk Bevonden:
    0
    welke slechte camara bedoel je als je de foto bedoelt van de game expo die is met mijn telefoon gemaakt. maar hij heeft precies dezelfde kleur waarom een devkit in een demopod stoppen

15. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat er later meer kleuren komen. Dat vind ik eigenlijk wel jammer want ik heb dan al een witte terwijl ik de zwarte mooier vind.

16. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Zodra / Als die zwarte Xbox360 op de markt komt, is ie echt wel voor mij. :cool:

17. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    De devkit ziet er anders uit..die heeft geen harde schijf zoals bij de normale 360. En de devkit is een stuk groter. Geloof dus best dat er een zwarte komt!

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dat si toch echt de definitieve dev kit of debug kit ... Teamxbox heeft zo'n debug kit ... en die ziet er zo uit ;)

Tuurlijk komen er meerdere kleuren .. mogelijk over een jaar of 2 ... of met de release van de ps3 in amerika

19. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Toch wel weer een leuke foto van nog een zwarte xbox

Laatst bewerkt: 30 nov 2005

Deel Deze Pagina